Nessa, leuk filmpje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NienkeV1994 schreef:Vervelend dat je zonder werk zit Nicole!
Ik heb vandaag maar eens een rondje zonder zadel gedaanHet verbaast me eigenlijk dat ik nog ben blijven zitten
Ponylief heeft er een handje van om bij ieder beetje modder opeens naar links of naar rechts te gaan (maar je weet nooit welke van de 2), maar ben er toch niet afgevallen haha. Heb wat meer gestapt dan normaal omdat Loulou gisteren met haar eigenaresse al les heeft gehad, en morgen met mij en ik haar niet al te moe wilde maken (en in stap bleef ik beter zitten
) Toch wel wat gegaloppeerd (en een beetje gedraafd, maar toen bleef ik echt bijna niet zitten, is lang geleden dat ik voor het laatst zonder zadel reed). Als ik zonder beugels rijd galoppeert ze heel rustig, dus ik dacht, dat zal ze zonder zadel ook wel doen.. Viel tegen
(al galoppeerde ze nog zo'n 10 km langzamer dan anders zie ik) Mevrouw is ook zo goed als bomproof, en net als ik er zonder zadel op zit, vind ze een graafmachine 10 meter verder op ineens eng en begint ze allemaal te dribbelen
Het was wel erg lekker weer trouwens. Ook fijn dat we nog zo lang zonder sneeuw door kunnen rijdeneen paar jaar geleden lag er nu al een maand sneeuw volgens mij..
[ Afbeelding ]
Delaja schreef:Ik heb eindelijk ontdekt hoe ik routes in kan tekenen of verwijderen!
Meteen een vergeten route ingetekend en eentje aangepast waarbij ik mn Endomondo pas halverwege had aangezet. Alleen werkt de merge functie niet helemaal 100% want nu staat de kilometer indeling bij die route erg raar
CupCakes_ schreef:Delaja schreef:Ik heb eindelijk ontdekt hoe ik routes in kan tekenen of verwijderen!
Meteen een vergeten route ingetekend en eentje aangepast waarbij ik mn Endomondo pas halverwege had aangezet. Alleen werkt de merge functie niet helemaal 100% want nu staat de kilometer indeling bij die route erg raar
Hoe moet dat dan