Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dais_

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 10:40

Gaaf lijkt me dat zo'n maanrit :j Ik moest nog aan je denken en vroeg me af of hij wel doorging. Bij ons was het namelijk enorm bewolkt en nagenoeg pikkedonker.

Nessa, leuk filmpje :D en een lekkere ronde gereden.

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 11:15

Aan t begin van de avond was er idd twijfel.. maar gelukkig trok de bewolking weg en heb ik heerlijk kunnen rijden.. de maan verlicht echt heel veel

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 12:14

Ja Bonny vind buitenrijden echt superleuk. Ik ook, dus dat scheelt.

Tof zo'n maanrit!
Ik heb wel een zonsopgang-rit gemaakt, ook erg leuk

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 14:28

Gaaf die rit!

Hier juist meer tijd gekregen en door t goede weer meer kunnen rijden dan gedacht.
Helaas minder leuke reden, zit vanaf 1 januari zonder werk. Heb sinds 10 dec al vrij omdat ik nog veel vakantiedagen had staan.

Vanmiddag ga ik zelfde rondje doen als zondag. Beetje saai maar wil kijken of ik de ronde tijd jan verbeteren en er zit een super lekker pad. Wil nu kijken of ik m helemaal kan galoperen, is 3 km.
Jammer is dat er 4 hekken in dat rondje zitten, kost veel tijd Van 12 km, normaal met stalgenoot doe ik daar anderhalf uur over en nu wil ik het in uur en kwartier doen :)

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 14:32

Leuk filmpje Nessa en mooi dat ie bij 'drafje?' zo mooi in draf gaat hihi.

Jij doet ook anderhalf uur over 12 km zie ik :) ik ook altijd maar wil nu kijken of ik t in uur en kwartier red!

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 14:41

Ja ze reageert onwijs veel op stem :)
net zoals bij de galop de 'toe maar'
ja 12 km is bij mij ook zo'n 1,5 uur. Denk dat het bij mij niet veel sneller kan. Tis wel een dame van 20!
Dus ze heeft even op adem komen tijd nodig :+

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 14:59

Ik heb eindelijk ontdekt hoe ik routes in kan tekenen of verwijderen!
Meteen een vergeten route ingetekend en eentje aangepast waarbij ik mn Endomondo pas halverwege had aangezet. Alleen werkt de merge functie niet helemaal 100% want nu staat de kilometer indeling bij die route erg raar :Y)

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 16:06

Vervelend dat je zonder werk zit Nicole!

Ik heb vandaag maar eens een rondje zonder zadel gedaan :)) Het verbaast me eigenlijk dat ik nog ben blijven zitten :+ Ponylief heeft er een handje van om bij ieder beetje modder opeens naar links of naar rechts te gaan (maar je weet nooit welke van de 2), maar ben er toch niet afgevallen haha. Heb wat meer gestapt dan normaal omdat Loulou gisteren met haar eigenaresse al les heeft gehad, en morgen met mij en ik haar niet al te moe wilde maken (en in stap bleef ik beter zitten :+ ) Toch wel wat gegaloppeerd (en een beetje gedraafd, maar toen bleef ik echt bijna niet zitten, is lang geleden dat ik voor het laatst zonder zadel reed). Als ik zonder beugels rijd galoppeert ze heel rustig, dus ik dacht, dat zal ze zonder zadel ook wel doen.. Viel tegen :Y) (al galoppeerde ze nog zo'n 10 km langzamer dan anders zie ik) Mevrouw is ook zo goed als bomproof, en net als ik er zonder zadel op zit, vind ze een graafmachine 10 meter verder op ineens eng en begint ze allemaal te dribbelen :roll:

Het was wel erg lekker weer trouwens. Ook fijn dat we nog zo lang zonder sneeuw door kunnen rijden :oo een paar jaar geleden lag er nu al een maand sneeuw volgens mij..

Afbeelding

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 16:17

NienkeV1994 schreef:
Vervelend dat je zonder werk zit Nicole!

Ik heb vandaag maar eens een rondje zonder zadel gedaan :)) Het verbaast me eigenlijk dat ik nog ben blijven zitten :+ Ponylief heeft er een handje van om bij ieder beetje modder opeens naar links of naar rechts te gaan (maar je weet nooit welke van de 2), maar ben er toch niet afgevallen haha. Heb wat meer gestapt dan normaal omdat Loulou gisteren met haar eigenaresse al les heeft gehad, en morgen met mij en ik haar niet al te moe wilde maken (en in stap bleef ik beter zitten :+ ) Toch wel wat gegaloppeerd (en een beetje gedraafd, maar toen bleef ik echt bijna niet zitten, is lang geleden dat ik voor het laatst zonder zadel reed). Als ik zonder beugels rijd galoppeert ze heel rustig, dus ik dacht, dat zal ze zonder zadel ook wel doen.. Viel tegen :Y) (al galoppeerde ze nog zo'n 10 km langzamer dan anders zie ik) Mevrouw is ook zo goed als bomproof, en net als ik er zonder zadel op zit, vind ze een graafmachine 10 meter verder op ineens eng en begint ze allemaal te dribbelen :roll:

Het was wel erg lekker weer trouwens. Ook fijn dat we nog zo lang zonder sneeuw door kunnen rijden :oo een paar jaar geleden lag er nu al een maand sneeuw volgens mij..

[ Afbeelding ]

Goed zeg! Wat zal je een spierpijn hebben morgen. :P of valt dat wel mee.

Oh sneeuw.. Hou op schei uit. haha

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 16:20

Haha ik voelde het al een beetje toen ik afstapte, maar nu heb ik er geen last meer van.. We zullen zien hoe het morgen gaat :+

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 16:28

Nienke, pas jij elke x je onderschrift aan na een buitenrit? :P

Nicole, jammer dat je geen werk meer hebt :( Nu wel veel tijd om km's te maken ;)

Delaja, agh als de totale km afstand klopt zou ik er niet teveel op letten :) Wat is jouw paard trouwens enorm opgeknapt! Wat een spierbundel is het nu :D (Je jaarverslag ;) )

Horsies, fijn dat het toch licht genoeg was :D Wie weet doe ik dat ook ooit nog eens :P

Nessa, een zonsopkomst-rit heb ik ook eens gemaakt :j Ook nog hele mooie foto's van, was tijdens de vakantie naar de veluwe vorig jaar :D Ging bijna niet door want mijn paard lag nog te slapen om vijf uur 's ochtends en vond het zielig om hem wakker te maken :') Maar hij stond op nadat ik had ontbeten dus zijn we alsnog gegaan :j

Afbeelding

Voorlopig nog even geen nieuwe km's voor mij! Paard staat nog steeds met bobbels en gisteren had hij ook ineens kramp koliek! Het gaat echt niet goed en ik weet gewoon niet wat de oorzaak is, zo frustrerend! :'(

2 uur voordat hij met koliek stond had ik nog 3km gewandeld met hem en toen kon ik niks aan hem merken :n (behalve dat hij met een luipaard print rondloopt!)
Afbeelding

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 16:33

Meestal wel ja :o Wat vervelend dat het nog steeds niet goed gaat met je paardje, beterschap!

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:07

Wat vervelend Dais. Zeker omdat je ook niet weet wat het is.
Lastig te behandelen dan. Hoop dat het snel beter gaat

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:11

Delaja schreef:
Meteen een vergeten route ingetekend en eentje aangepast waarbij ik mn Endomondo pas halverwege had aangezet. Alleen werkt de merge functie niet helemaal 100% want nu staat de kilometer indeling bij die route erg raar :Y)

Hoe moet dat dan :')

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 18:58

Mooi die Ochtendritfoto :z

Hmm Dais heb dit wel eens eerder voorbij zien komen... volgens mij zelfs op Bokt...
Ahh volgens mij iets gevonden :)*
Misschien kun je aan Imago01 vragen wat t nu uiteindelijk geweest is? het lijkt anders dan ringworm/schimmel want dan worden het volgens mij als snel kale plekken, maar zou kunnen dat het bij sommige paarden op deze manier tot uiting komt?!
Imago01 @ [MD] Is dit ringworm?

Hier duurt t denk nog wel ff voor weer rondje kan doen -O-

jilleke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 19:29

Jeeeeej 18 september endurance in de Loons en Drunense duinen!!:)

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 19:30

Leuk! Dat wil ik ook nog eens doen :)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 19:33

Vanmiddag een rondje van 16,44km gedaan. Strand was weer heerlijk hard. Alleen pony beetje tegendraads mbt het tempo, moest er hard aan werken om hem te laten doen wat ik in gedachten had. Uiteindelijk wel iets om moeten rijden. Wilde stukje over de weg terugsteken, maar de boswachters (3 totaal) stonden precies bij de weg en het ruiterpad geparkeerd en wilde niet voor hun neus iets doen wat ik misschien niet had mogen doen, dus moest even een stukje terug over ruiterpad om uit te komen hoe ik wilde uitkomen!
Zondag buitenritje met de manege!

Aparte bulten op dat paard. Hoop dat je er gauw achterkomt wat het is!

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 19:44

Die endurance lijkt me best leuk om te proberen. Maar geloof nooit dat ze starten vanaf mijn kant. Moet ik eerst een stuk rijden om er te komen.
Geen trailer ofzo. Haha

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 19:47

Etten leur is wel redelijk te doen toch? En dan trailer huren?

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 19:48

Endurance lijkt me ook gaaf, maar geen vervoer en slechts een dag per week paard te verzorgen! (Soms kan ik 2 of evt 3 keer rijden). Ow, en geen vervoer.....

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 20:08

Ik heb ook geen vervoer en een pony die het waarschijnlijk voorlopig (if ever, is al oud) niet aankan

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 20:48

Dais, stekte met ermee klinkt niet fijn :(

Nienke, Ik ben er ook zo blij mee dat er nog geen sneeuw ligt en vanmiddag idd heerlijk zonnetje.

Niet gelukt om in anderhalf uur te rijden, halvewege erg hard pad en laatste stuk samen met vriendin gereden dus ging ook langzamer. Wel lekker stuk van 3 km gegalopeerd:)
Weet niet wat ze vandaag had veel spanning iig.

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 22:32

CupCakes_ schreef:
Delaja schreef:

Hoe moet dat dan :')

Kan alleen op de computer en dan bij nieuwe workout.

Ja ondanks de rare kilometer indeling klopt het aantal kilometers wel.
Vandaag ook weer iets raars: vergeten te pauzeren toen ik in de bak was dus nu de workout gewijzigd naar het aantal kilometers dat ik wél buiten heb gereden (van ruim 6 naar ruim 2 kilometer). Op het plaatje zijn echter ook de kilometers in de bak nog zichtbaar maar ook hier klopt het totale aantal nu wel :o

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 22:32

Heel vreemd, die bultjes in de vacht. Lijkt me ook raar aangezien je niet weet waar het nou door komt. De ochtendfoto is wel sprookjesachtig mooi!

Ik ga binnenkort maar alvast vrij vragen voor Endurance LDD! :D Lekker dicht bij huis, en goed excuus om van te voren al eens die kant op te gaan (al heb ik daar al meer dan genoeg redenen voor verzameld inmiddels :) )

Vandaag zonder zadel met Alanda in de bak gereden. Ik zag tijdens het poetsen dat ze een schuurplek tussen haar achterbenen heeft. Maar even flink ingevet met sudocreme en dat is even een aandachtspuntje. Had het nog nooit eerder bij haar gezien, dus ik denk dat er gewoon wat vuiligheid heeft gezeten de laatste keer dat we zijn gaan rijden en dat dat is gaan irriteren.