Het is soms maar goed dat ik geen cent te makken heb

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Snadrem schreef:Hier zijn we ook weer lekker naar buiten geweest. Alanda was weer wat meer haar oude zelf: weer een stuk rustiger dan de afgelopen dagen. Het energie overschot is weer even een beetje weg gewerktVandaag hebben we ruim 35 kilometer gereden.
[ Afbeelding ]
Even een foto gemaakt van Alanda haar afgetrainde lijf. Op stal hoor ik wel eens dat ze haar mager vinden, maar ik vind het zelf wel mooi eigenlijk zo. Niets teveel, mooi gespierd, ze glimt als een spiegel en ze heeft zoveel energie dat ik niet denk dat ze iets tekort komt. Gewoon gebouwd als een atleetMaar ik was wel benieuwd naar de meningen hier, is ze te mager of kan dit wel zo?
[ Afbeelding ]
Chouchou schreef:Iedereen hier druk met andere dingen? Ik ook, afgelopen zondag laatste ritje gedaan en kan zaterdag pas weer, stomme deadlines van studie
Jaan81 schreef:Dais, kan m'n vinger er nog niet opleggen. Osteo wordt gebeld voor een check-up en verder even aankijken. Hij heeft energie zat, dikke praatjes vanochtend tijdens m'n rit.
Lijkt af en toe snotneus te krijgen, maar zet niet door (net z'n vrouwtje!) dus blijf t beetje rustig aan doen.
Vanochtend toch lekker opt gemakje 10km gereden en daarmee echt de top 10 in gedoken! Plaats 9 staan we nu, leuk!
Hoe was de volle maan rit?