Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zo heb ik mijn favoriete pad op nog geen 10 minuten van huis uit. Héérlijk crossen doen we daar
Koetjes zijn voor mijn ruin al geen optie, haha. Hij is er werkelijk doodsbang van
Helaas woon ik hier ook tussen de boerderijen, dus jonge koeien overal. Daarom kom ik al even niet meer met hem buiten, aangezien ik van 0 wil beginnen met vertrouwen opbouwen etc.
), mevrouw wou naar huis 
En ik borstel best lang dus zit vaak met wat tijdgebrek aangezien buitenritvrienden dan al klaar zijn. Mijn ruin staat constant in vlechten, zonder raken ze enorm in de knoop. Hij heeft dan wel manen tot aan zijn schouder..

Gaaf zo tussen de maisvelden door en mooie uitzichten! Mooi landschap hebben jullie daar.
De rit ging vooral door de duinen, wat overigens best zwaar was. Heuveltje op, heuveltje naar beneden, over mulle zandpaden. En mijn paard en ik hebben voor het eerst samen het strand gezien!
We zijn alleen niet echt het strand op geweest, ik heb alleen even gekeken en een foto gemaakt. We waren er op een tijd dat je daar niet met je paard het strand op mag en we wilden er ook niet nog een langer rondje van maken. Misschien volgende keer wel de allereerste keer met m'n paard het strand op

) langs. Staat ook nog op de film trouwens. Zodra ik tijd heb zal ik weer even een kort filmpje van de rit maken. 

Birdieh83 schreef:@amanda: dat zijn de mooiste ritten! voordat de rest van de wereld wakker is. Heerlijk die stilte

alleen ik zou ze niet aaien noch voeren. Soms gaan ze ook voor je aan de kant. Maar ik moet zeggen.. voel me veiliger op het paard dan op de grond. 
Wel mooie foto's Amanda!