Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Snadrem schreef:Raya, bij jou lag er zo te zien ook een lekkere laag sneeuw. En lijkt me een heel fijn zadel wat je hebt! Werkt dat goed, boomloos met die schapenvacht er onder?
Marcella schreef:Yes gaat de goede kant op met mijn nek. Morgen en een woensdag 2 uurtje proberen te werken en dan weer 's middags fysio. Ben benieuwd hoe dit gaat, want dan kan ik misschien ook weer een keertje kijken om een buitenritje te maken.
Djilna schreef:Psydoxy schreef:Een echte KWPNer, vrij zeldzaam.![]()
Apache x Metall
Je endurancepaard in spe?
Denk dat menig KWPN fokker/eigenaar/ruiter daar niets van zou snappen![]()
Die afstamming hoort toch in de dressuurringMaar goed dat een paard zelf niet weet waar hij volgens ons voor is geboren
Djilna schreef:Zie een hoop sneeuwfoto's! Hier ook nog niet voldoende sneeuw weg gedooid. Hopelijk schiet dat voor het weekend nog op. Ik MOET inmiddels wel echt gaan trainen. We starten eind maart een 120km in Frankrijk dus dan moeten er wel weer wat km in de benen zitten. Ga zelfs al wat middagen vrij nemen zodat ik door de weeks ook het bos in kan.
Djilna schreef:Ikke, ik bedoel ook juist dat dat prima kanVandaar dat ik zeg dat het maar goed is dat een paard zichzelf niet bewust is van waar hij volgens mensen voor gefokt is. Maar dat er zat mensen zullen zijn die zeggen dat dat 'zonde' is vanwege de bloedvoering. Waste of talent
Marije_jiplover schreef:Ach, als baasje en paard samen maar gelukkig zijn, toch?
Mijn haflinger heeft al een carriere van 18 jaar manegepony achter zijn kiezen. En nu is hij met prepensioen en maken we bosritten van 20+ km
Genieten doen we samen zeker! En dat is het belangrijkste. Hij is topfit en rust roest, dus ik laat m niet teveel rusten
Psydoxy schreef:En hoe is je ritje geweest hetlevenwint.