Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tennan

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 19:26

Ik ga morgen weer! :D

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 19:38

Wat onwijs leuk zeg, deze challenge! Helaas voldoe ik niet aan de voorwaarden. Ik rij met mijn verzorgpony en daarnaast ook af en toe met manegepaarden als ik een buitenrit maak op de manege. Ook de lesrondjes in de bak op de manege voer ik in in Endomondo inclusief paard waar ik op zat (gebruik het al sinds vorig jaar) en die wil ik niet ineens allemaal gaan moeten wijzigen in een andere activiteit ofzo.
De routes zelf neem ik op met mijn Garmin Forerunner en dan exporteer ik ze naar Endomondo (vorig jaar met het hardlopen gestart met Endomondo en daarna wilde ik alles in Endomondo bijhouden, zowel hardlopen als paardrijden!).

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 19:50

Hier ook ff buitenritje gemaakt, ;)
van de week de kerstkur oeffen ff wat minder buiten,
doe momenteel 3 paardjes te rijden
Ik lees tegenwoordig niet veel bij ;) zie we leuke ritjes,

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 19:55

Het blijft altijd leuk om verhalen van anderen te lezen :) !
Hier is alles erg rustig, ik hoop deze week nog een ritje te kunnen maken.

Dat van die honden ken ik en is soms erg lastig. Vorige week nog een jonge hond tegengekomen die enorm enthousiast rondom ponylief aan het stuiteren was en daarbij compleet doof voor het baasje. We hebben rustig haltgehouden in de hoop dat ze hond zou kalmeren, maar dit had geen effect. Uiteindelijk kwam er een andere hond aan en was de aandacht voor ons weg. De hond was echter nog steeds doof voor het baasje :+ .

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 19:56

Er doen momenteel 162 mensen mee geloof ik!

Jammer van de bakrondjes Danseresje, maar snap wel dat je die niet allemaal wil veranderen :) Verzorgpony of manegepaard maakt namelijk niks uit, als je maar buiten rijdt, dus wat dat betreft voldoe je wel gewoon aan de eisen, maar snap dat het aanpassen van bakrondjes veel werk is

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 20:07

Heb nog even in endomondo zitten kijken, er is een optie om workouts niet in statistics te 'includen'. Nu is mijn vraag, tot hoever zou ik dan terug moeten bewerken? Als ik wel mee zou doen, tellen de ritten dan vanaf vandaag of vanaf de begindatum van de challenge? Dan zou ik de bakrondjes en buitenritten zonder kaart (heb ook wel eens horloge niet mee en die ga ik niet meer intekenen :+ ) nog wel allemaal aan willen klikken en dat vinkje uitzetten....

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 20:07

De ritten tellen vanaf de begindatum van de challenge mee, dus ergens in augustus :j

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 20:17

Hier zijn we ook weer lekker naar buiten geweest. Alanda was weer wat meer haar oude zelf: weer een stuk rustiger dan de afgelopen dagen. Het energie overschot is weer even een beetje weg gewerkt :D Vandaag hebben we ruim 35 kilometer gereden.

Afbeelding

Even een foto gemaakt van Alanda haar afgetrainde lijf. Op stal hoor ik wel eens dat ze haar mager vinden, maar ik vind het zelf wel mooi eigenlijk zo. Niets teveel, mooi gespierd, ze glimt als een spiegel en ze heeft zoveel energie dat ik niet denk dat ze iets tekort komt. Gewoon gebouwd als een atleet :) Maar ik was wel benieuwd naar de meningen hier, is ze te mager of kan dit wel zo?
Afbeelding

Vandaag zijn we weer naar de heide gereden. Leuk, dat lange gras. Kan ze eens een hapje mee pakken. Ze heeft zeker 6 kilometer met die ene spriet zo gelopen :') "Nonchalanta"
Afbeelding

Akelige hobby heb ik toch. Bah bah. Ik ga maar eens postzegels verzamelen denk ik. Lekker binnen onder TL-verlichting!
Afbeelding

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 20:19

Wow Snadrem! Jij bent bijna even lang onderweg geweest als ik vandaag met andere ruiter en jij hebt meer dan de dubbele hoeveelheid afgelegd!
Heb alle lessen en buitenritten die ik zonder horloge heb afgelegd uit mijn statistieken gegooid (vinkje, dus ben de gegevens niet kwijt) en ga me nu maar eens aanmelden bij TS via PB!

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 20:20

Snadrem, ze ziet er prachtig uit!

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 20:22

Danseresje schreef:
Wow Snadrem! Jij bent bijna even lang onderweg geweest als ik vandaag met andere ruiter en jij hebt meer dan de dubbele hoeveelheid afgelegd!
Heb alle lessen en buitenritten die ik zonder horloge heb afgelegd uit mijn statistieken gegooid (vinkje, dus ben de gegevens niet kwijt) en ga me nu maar eens aanmelden bij TS via PB!

Gezellig!

Ik vind Alanda er goed uit zien hoor! Fijne lange rit hebben jullie gemaakt joh

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 20:29

ik vind alanda er ook netjes uitzien

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 20:32

helemaal niet op geantwoord, maar vind Alanda er prachtig uitzien! Denk dat mensen paarden toch al gauw mager vinden, terwijl de meeste paarden toch wel wat kilootjes kunnen missen. En ze doet het toch goed, is energiek en heeft er plezier in?

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 20:37

Nee hoor ze ziet er super mooi uit! Ze is een gribaldi toch? Ze kan het echt hebben hoor. Idd mooie glans en super goed gespierd!!

Ik heb afgelopen 2 dagen in totaal 16km gereden, was vandaag echt heerlijk weer! Hoop in mijn vakantie een keer naar het bos te kunnen gaan aangezien ik echt uitgereden ben hier in het dorp. Maar weer lekker gereden, gelukkig is paardlief weer helemaal fit en hobbelen we rustig de winter door.

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 20:52

Ik vind Alanda er ook super uitzien!

Gister dressuurwedstrijd gehad met m'n trekpaardje en dat was nogal pittig voor hem, plus dat ie niet helemaal 100% lekker in z'n velletje zit, dus vandaag stapritje gemaakt van bijna 6km. Twee keer kort galopje gemaakt, verder alles gestapt.
Woensdag weer langer en fanatieker rondje

sanowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 20:57

Heb vanmorgen ook een heerlijke rit gemaakt van ruim 20 km, via dieren naar de postbank en weer terug, was echt heerlijk weer om te rijden.

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 21:33

Alanda ziet er keurig uit hoor. Echt een sportmodel heeft ze! 35km? Jeetje dat is de moeite! :D

Jaan, hoe komt het dat hij niet lekker in zijn vel zat?

Sanowa, wow 20km, dat is ook de moeite zeg :j

Flowq, gelukkig is je paard weer helemaal fit!

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 22:24

Ik ook weer een rondje gemaakt, wel wat kleiner dan normaal want had weinig tijd. Moest ook nog met mn draver wandelen...
Wel nu mooie bontrandjes om de hoefschoenen dus zodra de 'soort van stalbenen' weg zijn kunnen we weer lekker op pad!

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 22:28

Alanda ziet er inderdaad gewoon uit naar wat je met haar doet. Een marathonloper ziet er ook heel anders uit dan een bokser :) .
Daarbij heeft iedereen een ander ideaalbeeld over hoe een paardenlichaam eruit moet zien.

Maaiike94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 22:39

Snadrem, ik vind dat Alanda er normaal en gezond uit ziet hoor.
De foto's van je rit zien er echt heerlijk uit!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 22:40

Snadrem, ik vind Alanda er altijd prachtig uitzien! Altijd leuk om haar op foto's/filmpjes te zien.

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 00:51

vorig weekend een heerlijk buitenritje gemaakt (met de shetlandermenritten):

Afbeelding

Afbeelding

aankomend weekend hopelijk weer, het is in ieder geval zeker motiverend, sta nu op plek 87 dus toch nog wel redelijk aangezien ik maar af en toe naar buiten kan aangezien het zo vroeg donker is.

_Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 01:01

Ahh, wat leuk, al die Shetlandertjes op het strand! :D

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 01:06

was ook zeker leuk, word in ieder geval 1x in de maand een rit georganiseerd door heel nederland en vaak nog een standaard rit midden nederland (om de maand een recreatie rit= stap/draf of een sportrit=draf/galop).) georganiseerd.
echt hartstikke leuk, rij zelf met een NMPRS mee.
afgelopen weekend zelfs een heel weekend van gemaakt (paarden hebben overnacht bij stal Santhorst), maar 's zaterdags niet gereden maar aan de hand het stand onveilig gemaakt :D

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 01:09

en daarom is mijn max snelheid niet zo hoog, paardje loopt net een jaar voor de wagen dus af en toe een relaxed galoppje is echt wel de max nu :D ( en korte pootjes :o )
er waren er wel een aantal die aan het eind nog ff iets harder gingen, die gingen gelijk op met een groot paard en een haf die langs het strand galopeerden :')