Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Psydoxy schreef:Zujuist even m'n rondje op afstandmeten gezet. Was toch een 25 km met een snelheid van 8,87 p.u.
hetlevenwint schreef:Lekker het bos in, kan hier jammer genoeg bijna niet. Ga in April wel eens naar een bos (tinker rit) en proberen eens te paard een dagtocht te maken naar een bos hier 15/20km verderop.
Morgen met Jack nog eens gaan rijden en dinsdag komt er iemand met de trailer naar hier om samen te gaan rijden. Ga haar nog moeten vragen of ze iets tegen bitloos heeft ik stop anders het bitje er wel even in (ik rij zowel met als zonder bit). Er zijn nu eenmaal mensen die hun totaal niet op het gemak voelen als het ander paard bitloos mee is
.
Psydoxy schreef:De start is vanaf de parkeerplaats, woon hier wel vlak bij. Breez heeft geen ijzers en dan moet ik toch wel veel over asfalt en de rondweg over om op deze parkeerplaats te komen, zo gaat 't ook prima.
Nou, je dient wel op de paden te blijven (al was ik vandaag wel een beetje stout). Vroeger reed ik daar ook altijd en overal, sinds ik een paar maanden geleden de boswachter ben tegengekomen let ik toch wel beter op. Was trouwens tussen de Lieropse bossen en Strabrachtse heide. Net 200 meter van 't ruiterpad af.
Hij was goed goed gezind dit dag, maar toch
Marije_jiplover schreef:@ Attitude: jij hebt het strand toch ook redelijk binnen bereik zitten? Ok, moet je wel met de trailer naar Oostvoorne, maar kan toch wel?
Ik woon tegenwoordig op de Veluwe en het is hier echt schitterend uitrijden, maar het strand mis ik wel een beetje hoor!