Wij kwamen deze tegen vandaag
(voor mij waarneembaar, dus niet eng
)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ow en kleine witte pony's zijn ook heel eng!
Dayanaera schreef:Niet alleen Shetlanders, ook omgezaagde boomstammen, boomstammen waar een figuur uit gezaagd is, blaadjes![]()
Maar toen we op militair terrein reden en een tank tegenkwamen was dat geen probleem
Nou ja, dat worden dan maar veel rondjes polder de komende dagen.
. Een aantal paden wat modderig door de bosbouw en het ruimen van de omgevallen bomen, maar dat is in stap ook gewoon goed te doen. Story schreef:Mooie rondjes zie ik voorbij komen!
Ik wil vrijdag even de trailer pakken om richting bos te gaan. Weet iemand waar je op de Veluwe nu goed kan rijden? En waarbij de paden redelijk droog zijn?
Smart schreef:Epe, Gortel en Kootwijkerbroek zijn meer dan prima. Een aantal paden wat modderig door de bosbouw en het ruimen van de omgevallen bomen, maar dat is in stap ook gewoon goed te doen.
Story schreef:Mooie rondjes zie ik voorbij komen!
Ik wil vrijdag even de trailer pakken om richting bos te gaan. Weet iemand waar je op de Veluwe nu goed kan rijden? En waarbij de paden redelijk droog zijn?
Beide paarden stonden even verbaasd te kijken als wij toen die 3 vrolijk op ons afgestormd kwamen. Helaas geen foto van kunnen maken, we stonden net onderaan een brug op de openbare weg.

Heb ook het idee dat hij dat leuker vind en hij wordt er ook niet jonger op dus waarom niet. Al wandelend kunnen we ook 20+ km doen, of wie weet zelfs een trektocht