)Wat is het verschilt tussen de Garmin Forerunner 310XT en de Garmin Forerunner 310XT HRM? En kent iemand een goede website waar ze discountjes hebben
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar ze heeft ook een bokvoet, dus ik wil haar rijtechnisch zo goed mogelijk voor elkaar hebben.
Ze is wel snel bezweet en we moeten meer stappen tussendoor zodat Flos haar hartslag weer wat kan dalen, maar zeker als je gewoon goed gaat trainen (steeds een beetje verder en snelheid opbouwen) kan je met een tinker dus ook echt wel op een fatsoenlijke manier lange afstandritten maken

hetlevenwint schreef:Ik heb ook een tink en daarmee maak ik ook ritten van 20/30km. Het zit 'm vooral in de kilometers opbouwen bij ieder paard. Een klasse 1 is zeer haalbaar met een tinker, ik zeg nu niet dat je bij de top van de wereld gaat zitten met een tinker maar waar een wil is is een weg
maar met de winter/examens hebben we toch geen tochten gemaakt. Vandaag terug ons eerste buitenritje gepland! Attitude schreef:Vrijwilligen is altijd mogelijk. Zie het endurance forum, daar staat een oproep.
Tevens was er vorig jaar een Enjoy the Endurance in Kootwijkerbroek. Misschien dit jaar weer. Hou dan even http://www.pendurance.nl in de gaten. Je kan natuurlijk ook altijd mee met iemand mee om te groomen.
Op pendurance staat ook een traingsschema voor wat houvast.

, al wil ik nu toch wel weer heel snel een nieuw horloge dat ik wel de route kan nazoeken
. Alleen na 2km heeft die maar besloten dat die toch maar een hobbelpony ging blijven
.
Ik had alleen op de verkeerde knop gedrukt en er is dus helemaal niets opgenomen
hobbelpony is ook veel relaxter op wandeling 
zo'n gps te paard lijkt me echt zo handig!
Bij jullie ook al zoveel sneeuw, ik ben jaloers!
Noah was al heel dribbelig toen we de wei uitgingen, ik dacht nog, dat beloofd. Eerst een paar km rustig gestapt, en toen maar een drafje en galopje erbij gepakt. Dat ging super, dus besloot ik ook nog even een galopje op de dijk erbij te nemen... nou, toen kreeg ik hem dus niet meer gestopt
Na veel trekken en vloeken paardlief terug in het gareel gekregen. De rest van de rit maar gewoon in stap afgelegd, paard was me iets te vrolijk haha.