WendyBZ schreef:Lekker drafje, dan ben je zo een eind weg[ Afbeelding ]
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
WendyBZ schreef:Lekker drafje, dan ben je zo een eind weg[ Afbeelding ]
Grit schreef:WendyBZ schreef:Lekker drafje, dan ben je zo een eind weg[ Afbeelding ]
Gisteren 8.45 km in 1.28 u, en vandaag 7.42 km in 1.19 u. Heb iig wel mijn 29e plaats behouden
Gisteren weinig tijd, en vandaag was ik met m'n jonkie op stap, en hij vind het allemaal nog zooo spannend
Het waaide behoorlijk, redelijk wat verkeer, maar ik maak me er altijd drukker om dan hij
eigenlijk is ie braver dan ik denk, maar ik vind het gewoon nog altijd een beetje spannend, omdat ie soms het verkeer niet in de gaten heeft, en dan zo kan schrikken. Maar het ging vandaag weer helemaal keurig 

Vind het altijd wel handig om te weten wat handige plekjes zijn voor te parkeren enzo 
Ik ben maar gaan galopperen, dat was makkelijker uit te zitten. Beest was weer niet kapot te krijgen en moest echt even d'r ei kwijt geloof ik. Pas toen we er 15 kilometer op hadden zitten, begon ze een beetje te dimmen en konden we weer een rustiger drafje doen van rond de 15 km per uur. Toen we weer thuis waren, was ze wel bezweet maar nog steeds niet moe
Morgen gaan we dus nog maar een keer
Misschien moet ik een bijrijder gaan zoeken: dan kan ze twee keer per dag, haha!
Maar ik heb soms ook behoefte aan een klein rondje kunnen rijden met een lang teugeltje, een relaxt paard en dan gewoon wat kuieren 
mijn draver stapt zo'n 4 tot 5 km per uur
En leuke bles/ bont-aftekening heeft je paard op zijn hoofd! Muurp schreef:Hier was het ook druk! Veel andere ruiters.
Pony is afgelopen week geschoren, dus die had er zin in..
[ Afbeelding ]
En nog een foto van z'n nieuwe coupe:
[ Afbeelding ]
Hij staat er weer errug charmant bij..