Daarom ben ik ook zo blij om erop uit te kunnen met de trailer. Lekker naar de Veluwe zonder blubblub.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hetbommeke schreef:Heb me altijd laten bijbrengen dat je daarvoor een paard moet hebben dat km's kan maken zonder oververhit te raken. Maar beginnersklasse kan ik wel een keer doen. Kijken hoe dat gaat
hetbommeke schreef:Misschien een zeer suffe vraag, maar hebben de buitenrijders hier nog les? Ik zit daar een beetje mee. Heb 1x per maand les, daar heb ik dan veel aan, alleen ik doe er verder weinig mee omdat ik vrij weinig in de bak te vinden ben en buiten altijd recreatief rij.
hetbommeke schreef:Endurance heb ik ook aangedacht, maar met een Tink wordt dat wel wat lastig
Psydoxy schreef:Ik linksom. Morgen ga ik weer een rondje, ga 'm dan eens rechtsom proberen. Breez heeft altijd op de kruising bij de Lieropse bossen een 'maar mijn navigatie zegt moment'
dus eens kijken of ik 'm in z'n rechtsom gaan krijgen......
Psydoxy schreef:Hahaha......... ik zie 't al helemaal voor me Ikke. Breez ging de laatste keer vol in de ankers op de kruising richting Meulendijks. Zo irritant, hij hoefde alleen beetje links 't ruiterpad aan te houden. Was zo blij met m'n EZstijgbeugels
Ja dat is rechtsom Josien
ikke schreef:Dan ben je inderdaad blij met degelijke beugels!
Is dat de kruising, komend vanaf de brug naar Mierlo en dan rechtdoor naar de Rul en rechts naar Meulendijks? Daar heb ik mijn paard ook eens te grazen genomen. Galopje richting huis, alleen wilde ze daar niet terug komen. Nou, goed dan, dan links, oversteken en rechtdoor, achter de schaapskooi langs. Toen kwam ze vrij snel terug
Psydoxy schreef:ikke schreef:Dan ben je inderdaad blij met degelijke beugels!
Is dat de kruising, komend vanaf de brug naar Mierlo en dan rechtdoor naar de Rul en rechts naar Meulendijks? Daar heb ik mijn paard ook eens te grazen genomen. Galopje richting huis, alleen wilde ze daar niet terug komen. Nou, goed dan, dan links, oversteken en rechtdoor, achter de schaapskooi langs. Toen kwam ze vrij snel terug
Ja, dat is 'm . Heb je een pad voor voetgangers links de heide op, een ruiterpad dat het fietspad kruist. Daarnaast de menroute richting de schaapskooi en rechtsaf richting meulendijks. En Breez wou linksomkeer
Dat is vervelend Marcella, doe inderdaad maar rustig aan.....