Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb de laatste tijd door het werk bijna niet kunnen rijden, dat was goed te merken aan Alanda. Ze was ontzettend gespannen, leek wel alsof we een jaar terug in de tijd waren
Er is dus weer werk aan de winkel.
moonforever schreef:Heb met me ene paar dagen in de bak gerden vanwege puperen beetje heel erg, en met andere idd weinig vanwege snelle donker ken alleen op en neer de dijk vede ga ik echt niet in donker,

Ik wilde gaan wandelen aangezien ik nog altijd niet kan rijden, maar vandaag stond m'n paard weer benauwd sinds ruim een jaar ofzo dus ik heb hem maar vrij gegeven. Ik baal er echt van, we gingen zó goed en nu is het al 20 dagen ellende en ondertussen ben ik al 5 plaatsen gezakt
(belangrijk detail ook
)
Het had ook al kunnen sneeuwen of keihard vriezen bij wijze van
Dais_ schreef:Snadrem, jammer dat Alanda zoveel spanning had! Hopelijk is ze snel weer rustiger/minder gespannen
Heb het rondje dus achteraf ingetekend.
). Ben nog maar een tijdje met haar aan de hand gaan stappen en grondwerken tot ze weer rustig en droog was.
Godzijdank, een zelfhelend paard!
Voor de zekerheid heeft ze nog wel wat buscopan gehad, en mag ze tot morgenochtend geen voer, maar toen ik net vertrok was er niets aan het handje en wilde mevrouw eigenlijk gewoon weer eten.
Grit schreef:Wat akelig zeg, bah, vooral dat je op dat moment niks kunt doen.