Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ans schreef:dancer: Dan staan jullie bij mij op stalDe Alberthoeve
Heb je tot nu toe leuke ritten gehad?
Wij welik heb dat nerveuze zwarte paardje met blesje en witte voetjes, rij samen met m'n zusje, die heeft een vos Epony.
Zie je vast morgen weer op stal
groetjes ans
Napie schreef:Dat is super, anders moet je gewoon visitekaartjes uitdelen aan mensen die je op de foto heb gezet

Natural_K schreef:wederom een goede dag gewenst iedereen! ik hoop dat het weer een beetje mooi blijft maar ik zie het somber in
Napie schreef:Sta er niet op, we gaan te snel voorbij denk ik. Ik zit nog thuis moed te verzamelen. Ga zo naar stal
Heb al weer zin in morgen. Oh ja, en de BBQ was echt heerlijk.
Mork schreef:Hee ik heb mijn moeder gespot op de foto!!!!!!!! Ze heeft het reuze naar haar zin! Jammer ik kon niet mee maar volgend jaar ben ik zeker van de partij en hopelijk dan ook met eigen paard
Het weer viel alleszins mee, wij hebben zelf geen bui gehad waar je nat van werd, alleen soms wat miezerig. Zo blijkt maar weer: meestal valt het mee met het weer. Vandaag was het super, qua weer, maar wat mij betreft ook qua route. Een route met verrassingen, het mooiste is voor het laatst bewaard. Toch schat ik in dat vandaag minder deelnemers zijn gestart.
)