Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
[***] schreef:Ik rij alleen maar buiten.Hoe denken jullie over het alleen buitenrijden?
Iets wat jullie regelmatig doen of doe je het nooit omdat je het te gevaarlijk vindt (wat als er iets gebeurd.. ).
Hoe zit het bij jullie?
Gaan jullie regelmatig alleen naar buiten of totaal niet?
..
)
Als ik er vanaf val rent mn paard gewoon weer terug naar stal en dan weten ze daar ook dat ik eraf lig..Lisa_Melody schreef:Ik rij vrijwel altijd alleen buitenAls ik er vanaf val rent mn paard gewoon weer terug naar stal en dan weten ze daar ook dat ik eraf lig..
Voor de zekerheid heb ik ook altijd nog m'n mobiel mee.
Denk niet dat in je eentje rijden gevaarlijker is. Met een groep ben je vaak aan het praten enzo, en dus toch minder op je paard en de omgeving gefocust. Meerdere paarden zitten elkaar vaak ook een beetje op te fokken. (als er eentje ergens van schrikt, vinden ze het allemaal opeens eng. Als er eentje gaat rennen, gaan ze er allemaal achteraan)

)

Marcella schreef:Moet zeggen dat die van mij alleen rustiger is als ik alleen ga buiten rijden. Vandaag nog samen met een stalgenoot buiten wezen rijden, maar mijn fjord ging er vandoor en gooide mij er bijna vanaf. En de vorige keer toen ik alleen was helemaal niks aan het handje en heerlijk gereden.
Suusiej schreef:Lisa_Melody schreef:Ik rij vrijwel altijd alleen buitenAls ik er vanaf val rent mn paard gewoon weer terug naar stal en dan weten ze daar ook dat ik eraf lig..
Voor de zekerheid heb ik ook altijd nog m'n mobiel mee.
Denk niet dat in je eentje rijden gevaarlijker is. Met een groep ben je vaak aan het praten enzo, en dus toch minder op je paard en de omgeving gefocust. Meerdere paarden zitten elkaar vaak ook een beetje op te fokken. (als er eentje ergens van schrikt, vinden ze het allemaal opeens eng. Als er eentje gaat rennen, gaan ze er allemaal achteraan)
ieieieh moet je toch niet aan denken! Dat je paard naar huis rent! Dat is pas gevaarlijk!
Ik rij altijd langs een dijk waar verder geen verkeer is ofzo.
..
..
..
,,
..