Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rizette schreef:Top Macs, je strijdt voor ons allemaal. De trend is momenteel geruisloos sluiten van de paden en ruiters weren, daar moeten we vanaf.
_Jelske schreef:Rizette schreef:Top Macs, je strijdt voor ons allemaal. De trend is momenteel geruisloos sluiten van de paden en ruiters weren, daar moeten we vanaf.
Ja en nee. Hangt er wel een beetje vanaf wel gebied. Toevallig weet ik dat ze tussen Oosterhout en Breda net 60km aan ruiter-/menpad hebben aangelegd/geopend.
Rizette schreef:Top Macs, je strijdt voor ons allemaal. De trend is momenteel geruisloos sluiten van de paden en ruiters weren, daar moeten we vanaf.
Macs schreef:Rizette schreef:Top Macs, je strijdt voor ons allemaal. De trend is momenteel geruisloos sluiten van de paden en ruiters weren, daar moeten we vanaf.
Lief. Gelukkig doe ik het niet alleen en zijn er nu een aantal toppers druk mee aan de gang. Dus als zij dit lezen dan geef ik het compliment graag door
ttranch schreef:Ook bij ons op het Hulshorsterzand is een ruiterpad afgesloten en om dit weer open te krijgen heb ik ook een petitie gestart. Helaas heeft een moderator dit gesloten.
Het is zo belangrijk dat wij recreatieruiters ons ook organiseren en opkomen voor onze belangen!
Hilary schreef:ttranch schreef:Ook bij ons op het Hulshorsterzand is een ruiterpad afgesloten en om dit weer open te krijgen heb ik ook een petitie gestart. Helaas heeft een moderator dit gesloten.
Het is zo belangrijk dat wij recreatieruiters ons ook organiseren en opkomen voor onze belangen!
Je kunt de petitie toevoegen in je onderschrift, dat mag wel.