Ik werd wakker, het was al licht, maar helaas pas half 6 dus vast veel te vroeg voor Gerard.. Die ligt naast mij te snurken, en ik vraag mij echt af wat ze straks wel niet van deze houtzager moeten denken op de diverse campings..
Uiteindelijk schijnbaar wel weer ingeslapen, want ik werd wakker van een Gerard met thee.. wat een vent... Na honderd keer het huis door of we nu echt alles hadden, waren we eindelijk zo ver!
Al snel draaide we de bossen in, waar Gerard een bericht hier neerzette dat we onder weg waren. Hij drukt op post, en kijkt daarna verbaasd naar zijn telefoon.. "Oliebol ???" Ik had toch echt "oliebol" geschreven? Nadat ik uitgelachen was (en dat duurde even ) hem maar uitgelegd over de bokt censuur..
Het bos uit, de open velden in.. Levert ook vaak van die mooie plaatjes op.
Nadat we even gestopt waren omdat we langs vrienden in Buinen reden, was Ciara wat aan het poedersuiker voor de wagen.. Was al bijna boos aan het worden, totdat ik even stil ging staan voor een foto en de sluizen open gingen.. Sorry Ciara..
Al gauw waren we bij de pauzeplek, paarden in het dikke gras, en wij naast een fietspad waar schijnbaar een slecht bewegwijzerde route over gaat, want meerdere mensen reden verkeerd. Op het laatst gingen wij alvast wijzen welke kant ze op moesten, en dat ze bij ons konden komen stempelen
Direct naast de pauzeplek was een sloot waar vroeger de oude spoorlijn over ging, en fotograaf Gerard ging helemaal los Ook de honden waren de klos..
Direct na vertrek, een brug over.
Later is Gerard nog best een tijd aan het streamen (mijn spellingscontrole wil er streaken van maken ) geweest, en na het oversteken van een drukke weg naar Stadskanaal keek ik vertwijfeld naar mijn kaart.. Er moet hier een weg naar links zijn.. Okey, we gokken het erop, en duiken een pad op dat amper breder is dan de kar..
Maar al snel opende het zich, en daar waren die mooie vergezichten weer, en het bloeiende fluitekruid.
Oh oliebol het eten is klaar... Post dit deel nu alvast, straks nog meer
Dat ziet eruit als een goede eerste dag. Arme Ciara, gelukkig was daar een foto-momentje, haha. Ik heb de stream gemist, dus die moet ik nog even terug kijken. Als het goed is, krijg ik morgen wel een melding van fb.
Eet smakelijk en geniet van jullie avond! Denk dat de buren in hun camper niet zoveel last zullen hebben van het gezaag van Gerard .
Veriye
Geplaatst: 21-05-18 19:48
Ooohh ik had de facebooksite ove het hoofd gezien. Net een aanvraag verstuurd! Zoo gaaf om jullie te volgen
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-18 19:54
Bedankt voor alle leuke reacties! Nou, eten is op, afwas alweer gedaan, dus tijd voor het vervolg.
Oke, toen ik stopte in het eerste verslag waren we al bijna bij de camping. Kwestie van een keer links, 2x rechts en daar was de camping.
We kwamen een erg crea verkeersbord tegen, blij dat ik vegetariër ben
Nadat we de kar geparkeerd hadden naast een hele luxe camper even de honden uitgelaten. Ze kunnen namelijk weinig doen tijdens het rijden. Direct achter de camping loopt de oude spoorlijn van Assen naar Stadskanaal. Hier loop ik op het spoor:
Daarna begon Gerard aan het eten, terwijl ik "even" een verslag ging schrijven..
Hij was helaas sneller klaar dan ik En we aten: gebakken vacuüm aardappelen met doperwtjes en wortelen en gebakken ei Buiten smaakt alles beter
En als afsluiter nog een paar kiekjes van vandaag:
Worden jullie het al zat?
Zo, op tijd klaar, want Gerard wil op de laptop tv gaan kijken, deadpool of zoiets.. zucht..
Goed zo [***]! De buren... Toen ik met de honden aan het lopen was en gerard bij de kar zat stond de vrouwelijke eigenaar ongegeneerd foto's te maken van hem met de kar. Ik zei al dat hij anders straks hetzelfde bij hun moet gaan doen...