En zet geen apps meer op mijn mobiel
Gister wilde ik wandelen, maar vond het zo koud dat ik er op ben geklommen

woensdag herkansing,ben dan de hele dag vrij
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Wauw xjessiesl, dat ziet er een heel paard uit! Een mooie zeg! Kijken de mensen je niet raar aan als je met zo'n grote hond op stap bent?
Hier vallen de reacties trouwens heel goed mee, mensen kijken soms wel eens maar heb nog geen opmerkingen gehad .. en heb het idee dat het verkeer ook meer rekening met je houdt als je naast je paard loopt dan wanneer je erop zit (iets met het idee dat het misschien nog een jong paard is ofzo?). Nu hebben we daar hier over het algemeen sowieso niet over te klagen, maar het valt mij wel op. Dus nog een voordeel van wandelen, haha.
[***] schreef:Fijn xjessieslHoe oud is Jonkvrouw eigenlijk? En welk ras?
Zeker doen de challengeIs echt leuk. Maar het is geen verplichting, en als je het een keer vergeet.. ach, wat maakt het uit. Als je de route & tijd nog weet kan je die trouwens achteraf intekenen. Maar ik heb ook wel eens momenten dat ik last minute beslis en het gewoon vergeet aan te zetten, hoewel ik me dit jaar heb voorgenomen er echt op te letten
Foto's maken is ook leuk MiraHier had ik ook zo'n stuiterbal vandaag, dus weet niet of een wandeling wel goed zou gegaan zijn .. hoewel het bij hem vaak wel plaatsgebonden is.
[***] schreef:Fijn xjessieslHoe oud is Jonkvrouw eigenlijk? En welk ras?
Zeker doen de challengeIs echt leuk. Maar het is geen verplichting, en als je het een keer vergeet.. ach, wat maakt het uit. Als je de route & tijd nog weet kan je die trouwens achteraf intekenen. Maar ik heb ook wel eens momenten dat ik last minute beslis en het gewoon vergeet aan te zetten, hoewel ik me dit jaar heb voorgenomen er echt op te letten
[***] schreef:Fjordjes zijn super L_iek! Fijn dat die met wandelen zo ontspannen is.
Welkom Puck94! Veel plezier hier en hopelijk op je wandelingen. Ongelukken zijn nooit leuk, wat gebeurd er dan? Hier wel eens momenten dat hij het wat moeilijk heeft (staat een voorbeeldfilmpje in het topic) maar denk erachter te zijn waarom en de laatste lange wandeling heb ik het niet meer gehad.
Die van mij zijn ook oud, maar dat beseffen ze nog niet