Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Waaslander schreef:Fenrir schreef:Wat een prachtige dieren, die gaat vast nog wel een stukje groeien
dank je, denk ook wel dat ze nog gaan groeien, de grijze is toch zeker 10 cm gegroeid dit jaar. is in elk geval groot genoeg om mij te dragen, ben maar een lichtgewichtje![]()
Hem goed trainen zal eerder het probleem zijn er zijn ook geen trainers te vinden met ezelervaring.
Janinevv schreef:Wat super gaaf al die muilpaardjes!
Ik ken alleen ezels en heb nog nooit een muilpaard gezien.
Waarom zijn paarden vaak bang voor muilezels?
Muilpaard schreef:Hier nog even een foto van Reba genietende van de Colorado zon. (300 dagen per jaar)[ [url=m/nrVezD.png]Afbeelding[/url] ]
Fair schreef:Ik reed een keer een relaxte buitenrit op een fjord, totdat er 20m verderop op het pad mensen met een ezel aan het wandelen waren die NIET wou doorlopenmijn paard is nog nooit zo hard op hol geslagen, wat was die bang!
Muildieren lijken me geweldig! Zoals jullie ze beschrijven passen ze precies bij me
Fair schreef:Ik reed een keer een relaxte buitenrit op een fjord, totdat er 20m verderop op het pad mensen met een ezel aan het wandelen waren die NIET wou doorlopenmijn paard is nog nooit zo hard op hol geslagen, wat was die bang!
Muildieren lijken me geweldig! Zoals jullie ze beschrijven passen ze precies bij me
Fenrir schreef:Waaslander schreef:Waasmunster, België
Ah, dat is wel erg ver weg. Was je graag komen helpen maar woon helaas niet echt in de buurt van België...
Muilpaard prachtig hoor, en wat hebben jullie op totaal verschillende plekken gewoond zeg!
minikatje schreef:Oh heerlijk Muilpaard, wat lijkt mij dat geweldig om daar te wonen!
Ben je niet bang dat je het hier benauwd krijgt met al die mensen?
Muildieren hebben we hier in de buurt erg weinig, 1 merrie met lange oren (zij is 1,35 hoog).
Wel wat ezels die de 1,30 halen