Endomondo was vorige keer ook live te volgen, toch? Daar zie ik momenteel niks gebeuren.. weet niet of het aan mij ligt?
Doet hij het nu wel?
Anoniem
Geplaatst: 21-05-16 12:18
Op zich wel Zie alleen gewoon de afstand en tijd en dan dat grafiekje van de snelheid .. geen kaartje Maar ik wil niet moeilijk doen hoor, jullie zijn op vakantie
kimberley23
Geplaatst: 21-05-16 13:08
Nee dat is nieuw op endomondo, het is nu een standaard instelling dat kaartjes alleen gezien kunnen worden door vrienden maar dat kun je zo veranderen bij instellingen kwam ik laatst achter
Edit: Leuk trouwens Mariska mijn foto bij de livestream toch?
Hier ook mijn vraag, staan de paarden los ? Of zijn ze ergens aan vastgemaakt ? Ik wil graag dagtochten maken maar mijn paarden tijdens de lunch aan de hand vasthouden, lijkt mij ook niet handig.
De paarden staan aan een grondpen en ketting.. Zal even een foto maken..
Birdie60
Geplaatst: 21-05-16 14:20
Veel Plezier!!! dan heb ik het ook.
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-16 14:28
Zo staan de dames erbij:
Laatst bijgewerkt door Mariska_28 op 21-05-16 14:30, in het totaal 1 keer bewerkt
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 21-05-16 14:29
Wij gaan zelf dit jaar ook op vakantie in Drenthe, met paard. Ben heel benieuwd wat voor mooie plekjes jullie tegen gaan komen. Kunnen wij ook vast kijken waar we zeker weten heen moeten gaan.
Wat lekker dat jullie nu op plek van bestemming zijn, nu alles even opbouwen en straks genieten. Ik kijk uit naar jullie eerste verslag, je schrijft het altijd zo leuk Mariska.
Het was echt super tof om jullie live te kunnen meemaken vandaag, net of ikzelf ook even op vakantie was.