Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vuurneon schreef:Nou... Ik heb gekampeerd in een tent toen stond alles blank. Grondzeil golfde gewoon, tent naar de kl*ten en her en der plassen die tot aan je kuiten reikten. Door de koud en natheid, hartstikke ziek naar de dokter en met medicatie naar huis. Ja, het weer heeft die vakantie én de tent echt verpestNiets knus aan als als je spul doorweekt is en je het ook niet kan drogen en je na 3 dagen al naar huis moet
Ik doe dus wel een zonnedans voor jullie dus
AmyII schreef:vuurneon schreef:Nou... Ik heb gekampeerd in een tent toen stond alles blank. Grondzeil golfde gewoon, tent naar de kl*ten en her en der plassen die tot aan je kuiten reikten. Door de koud en natheid, hartstikke ziek naar de dokter en met medicatie naar huis. Ja, het weer heeft die vakantie én de tent echt verpestNiets knus aan als als je spul doorweekt is en je het ook niet kan drogen en je na 3 dagen al naar huis moet
Ik doe dus wel een zonnedans voor jullie dus
In zo'n geval verpest het wel de vakantie, ware het niet dat TS en haar man hoog en droog in een huifkar liggen.
Ik heb ook zoiets soortgelijks mee gemaakt met een tent maar ik moet toch echt bekennen dat ik er nu echt heel erg om kan lachen hoor...
vuurneon schreef:Als de tent lek is, gewoon onder de huifkar parkeren
In een vouwwagen slapen kinderen ook in die vakken eronder