Maar, we smelten niet, en Abra's stippen zijn waterproof dus hoppa, gaan met die banaan!
En ik denk dat de HV wel wat water kan gebruiken na het mooie weer, stofhappen is ook niet wat tenslotte.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
wittepit schreef:Volgens mij wordt het zondag afzien in de regen!!!![]()
Maar, we smelten niet, en Abra's stippen zijn waterproof dus hoppa, gaan met die banaan!
En ik denk dat de HV wel wat water kan gebruiken na het mooie weer, stofhappen is ook niet wat tenslotte.
En dan zul je zien, zo regenachtig als het vandaag en morgen is, zo mooi schijnt de zon op zondag. Met het Nederlandse weer weet je het maar nooit
maar ik neem voor alle zekerheid toch maar een regenjas mee!
Misschien moet ik maar gewoon inschrijven en hopen dat we tegen die tijd weer volop in conditie zijn samen.

!
aangezien we eerst paard van vriendin op moeten halen
Niekje31 schreef:Is er hier misschien iemand die van plan is om naar de rit in Markelo te gaan op 11 mei?
Ik wil namelijk heel graag eens een keertje mee rijden met zo'n rit, maar ik heb niemand die mee kan...
Misschien dat iemand hier nog een maatje zoekt?
M_nouska schreef:Ik wil er super graag aan mee doen, heb alleen een wat ouder paard dus weet niet zo goed of ik dan wel mee kan doen? Doet er iemand anders mee met een paard van tegen de 18/19/20?
Het lijkt me zo leuk!!!
Als je paard gezond is en regelmatig loopt, dan moet het we llukken.
). Punt waar we stil stonden was eentje gevallen met paard en al omdat ie even dacht weg te rennen voor een enjoy the ride bordje en verstrikt raakte met zn benen. Gelukkig waren beide ongedeerd! http://connect.garmin.com/activity/466486263
. Napie schreef:Enjoy the ride Drents Friese Wold staat nu ook op de kalender. 18 km over de zandverstuiving, heide bos en spelen in de paardenvijver. Er is daar ook een fotograaf aanwezig. Pauze onderweg met een hapje en drankje voor mens en paard