Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:15

buitenrit meeting ben ik voor! :D optie 1 combineren met optie 2?

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:16

SheeNegro schreef:
Ik heb me aangemeld *\o/*
Heb endomondo nog maar net op mijn gsm en dus nog geen geregistreerde km's -O-
Maar daar komt deze week verandering in! Jammer dat ik dit topic vandaag pas vind, gisteren nog gaan wandelen in het bos en een mooie route gedaan.

Het zijn trouwens leuke ideeën, misschien het idee om een radiostation aan te spreken? Bv in België heeft Q-music vorig jaar met meneer konijn ook km's afgelegd voor het goede doel.

Awesome idee!

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:17

mooney schreef:
xNicolx schreef:
Hoe kan je je al gemaakte ritten uploaden?:)

De ritten die je met endomondo maakt worden automatisch toegevoegd aan de challenge (alleen wat je aan paardrijden doet, dus andere sporten kan je ook gewoon tracken, maar dat wordt dan natuurlijk niet erbij gerekend)
Maar ik denk dat jij via runkeeper bedoeld of niet?
Er is een optie om handmatig km's toegevoegd, maar runkeeper en endomondo komen op verschillende afstanden uit als je ze gebruikt (is uitgeprobeerd). En dan geeft runkeeper meer km's dan endomondo.

@Daisy: Welkom, en ik hoop dat je paardje snel hersteld :) Maar ook stapritjes dragen bij, alle beetjes helpen toch? ;)

Nee ik bedoel gewoon via Endomondo. Volgens mij zijn mijn accounts van mijn telefoon en op de PC niet aan elkaar gekoppeld?

djuulsie

Re: Endomondo challenge: Bokt Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:19

Dat is toch 1 en dezelfde account?

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:21

bij mij zei hij, je mail adres is al ingebruik. Dus ik heb mn andere mail adres maar gebruikt.

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:22

Bij mij is het wel hetzelfde :)

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:24

Dit krijg ik als ik op join klik en aanvink nee ik heb nog geen wachtwoord:
There is an existing account with the same email address

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:24

xNicolx schreef:
bij mij zei hij, je mail adres is al ingebruik. Dus ik heb mn andere mail adres maar gebruikt.

Bij mij ook, maar dat kwam omdat ik met dat ene adres al een account had, dus alleen daarvan het wachtwoord ingevoerd.

LiekeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:31

Volgens mij doet endomondo het niet bij mij.. Volgens mij werkt mijn GPS niet goed, en daardoor kan die ook geen km rekenen.. Hij kan tenminste mn locatie hier al niet eens herkennen.. Iemand nog suggesties wat ik kan veranderen in de instellingen oid? Ik zou wel graag mee willen doen.

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-13 12:35

LiekeW schreef:
Volgens mij doet endomondo het niet bij mij.. Volgens mij werkt mijn GPS niet goed, en daardoor kan die ook geen km rekenen.. Hij kan tenminste mn locatie hier al niet eens herkennen.. Iemand nog suggesties wat ik kan veranderen in de instellingen oid? Ik zou wel graag mee willen doen.

Heb je bij locatie en beveiliging (daar staat het bij mij onder) wel je GPS-satelieten (op straatniveau) aan staan? Dat was mijn probleem in het begin.
Je mobiel kan dan een melding geven dat hier datakosten aan verbonden zijn, maar dat klopt niet. Ik heb geen mobiel internet en kan gewoon dat aanzetten zonder extra kosten.

Ik ga vanavond even de boel inventariseren wat betreft het goede doel, nu even naar de uni voor m'n tentamen :o

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:38

Succes met je tentamen ;)

Yolanda77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:41

Ik heb mij aangemeld :)

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:41

Succes met je tentamen! Ik mag morgen... :P

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:44

Succes! Ik begin volgende week :(

Trudy_dJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:48

Leuk!

brittney98

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:53

Ik vindt alle 3 een goed idee alleen ben bang dat optie 3 bij mij niet lukt i.v.m vervoer...

Succes met je tentamen!

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 13:07

mooney schreef:
Even een 'dienstmededeling' :+
Rianneuhh heeft via pb het idee in de groep gegooid of we ook nog wat willen doen voor het goede doel.
Nu is mijn grootste doel van de challenge om iedereen te motiveren lekker te gaan rijden en om gewoon een gezellige competitie te hebben :D . Ik wil dus niet dat iemand zich verplicht voelt om hiervoor geld te betalen.

Maar ik vind het wel een idee om te overwegen. Daarom toch even inventariseren. In mijn hoofd zijn er 3 opties om iets bij te dragen aan het goede doel, maar niemand te verplichten dit te doen.
1) We gaan op zoek naar een organisatie/bedrijf dat ons wil sponsoren als we een x aantal km hebben gehaald. In de OP stond 1 miljoen, maar na wat rekenen is dat wel heel enthousiast. Dus dan moeten we ook even kijken hoeveel km's haalbaar, maar wel uitdagend zijn.
2) We gaan een shirt/trui/ander kledingstuk laten maken waardoor we herkenbaar zijn. Hierop komt dat een bepaald percentage waar we winst op maken en dit bedrag gaat naar het goede doel.
3) Als het weer goed weer is (lente of zomer :P ) organiseren we een buitenrit-meeting voor het goede doel.

Graag hoor ik meningen en andere ideeën, als je niet mee wil/kan bijdragen mag je natuurlijk ook je mening laten weten, maar geef het wel even aan (voordat er massaal voor kleding wordt gestemd en er uiteindelijk niemand mee loopt :P . En een idee voor de organisatie die we gaan steunen is ook altijd leuk, het is natuurlijk het leukst als deze organisatie iets doet met paarden en evt. met buitenrijden/kms maken

Wat een geweldig idee! Vind de eerste en tweede ideeën erg leuk! Laatste ook maar is voor mijn drammer een iets minder goed idee :') Ik ga ook eens verzinnen! Misschien ook een groep op facebook opstarten waar igg iedereen lid van kan worden die mee doet en ons idee delen met de rest van de wereld?

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 13:08

Ik zal er even eentje aanmaken, leuk idee!

Edit, mensen die in de fb-groep zouden willen, willen jullie mij toevoegen op facebook? Anders kan ik geen groep aanmaken :)

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 13:11

Top! :D Wie weet melden zich zo ook wel bedrijven die ons willen sponsoren :)

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 13:12

Rianneuhh schreef:

Edit, mensen die in de fb-groep zouden willen, willen jullie mij toevoegen op facebook? Anders kan ik geen groep aanmaken :)

En hoe vinden we jou ;)

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 13:13

djuulsie schreef:
Rianneuhh schreef:

En hoe vinden we jou ;)

Even delegeren: hoe gaat zij ons vinden? :+

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 13:13

Óf je moet me in het voorstelrondje terugzoeken óf je moet even zoeken op R.ianne T.hijssen ;)

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 13:14

Rianneuhh schreef:
Óf je moet me in het voorstelrondje terugzoeken óf je moet even zoeken op R.ianne T.hijssen ;)

toegevoegd :D

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 13:15

R.ianne T.hijssen gevonden :)

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 13:16

Ik denk dat ik je ook heb gevonden, foto met een bruin paard als pf?