Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Chaos schreef:Daar ben ik nou wel es benieuwd naar hoe hard mijn paard gaat! (Niet dat ze zo hard gaat hoor, tis een Fries) Kun je dat meten? Zou niet weten hoe. Want ze zal een 50 meter een pieksnelheid hebben maar daarna is het denk ik al aardig minder.
Maar het is echt SUPER!

Met eb lijkt me dat het wel moet kunnen? Maar daar heb ik dus geen enkele ervaring mee.

is vaak ook wat donkerder. Ik probeer altijd op de branding te rijden of gewoon op het harde zand, het paard zoekt ook zelf uit wat het best te lopen is en ik kijk voor haar uit zodat we ongelukken kunnen voorkomen. Meerdere malen galopeer ik gewoon ook midden op het strand omdat het beter voor haar uitkomt
arno8 schreef:Ik houd ook wel van een goede race door de Drunense Duinen. Heb ook ooit nabij het strand gewoond, maar dat vond mijn paard een te lange vlakte. Hij werd er helemaal niet wild en opgewekt van, maar eerder sloom en onwillig. Alsof hij wilde zeggen: 'pffff, wat een lang strand zeg, dat gaan we maar eens rustig aan doen.' Zodra je dan weer op slingerende nauwe duinpaadjes was waar je nauwelijks kunt zien wat er vanaf de andere kant komt, wilde hij graag weer in rengalop. Dan is het namelijk spannend wat er om het hoekje te zien is...
petitparis schreef:wat me wel opvalt hier bij de foto's en filmpjes is dat de meesten wel vrij lange stijgbeugels hebben.