Nu moet ik wel zeggen dat bijna alle keren uit mijn ' jeugdige' tijd stammen, dus toen ik een jaar of 13/14 was en nogal... wild....
Ik reed toen een engelse volbloed die nooit zin had in een ontspannen ritje, maar het meestal voor elkaar kreeg om vanuit de galop de meeste belachelijke sprongen/manouvres uit te halen die ik echt niet uit kon zitten! Nu was ik zelf ook natuurlijk ook niet zo van de ' ontspannen ritjes' (ik kon nooit om een waterplas heen stappen, dat moest altijd vanuit een harde galop gesprongen worden..) En vaak ging mevrouw er als ik er naast lag keihard vandoor richting stal.. dit gebeurde gelukkig wel altijd vrij dicht bij stal, dat besef had ik dan nog wel, dat ik niet ver weg ging
Ik ben inmiddels 32 en moet zeggen (afkloppen
) dat ik er sinds mijn 18e ofzo nooit meer naast gelegen heb, 3 jaar geleden niet mee geteld.. Ik reed met een erg ondeugende haflinger smorgens vroeg in de duinen en nam een heuveltje op in de galop. Echter stond er ineens na die heuvel een ree pontificaal op het ruiterpad... waar paardlief erg van schrok en op zijn hakken omdraaide om er vervolgens in galop vandoor te gaan terwijl ik naast het zadel hing. Ben nog een tijdje blijven hangen, maar kon hem niet afremmen dus hem me toen in de berm laten vallen. Gelukkig stond ie even verderop lekker te grazen dus kon ik er gewoon weer op
Van't weekend 22 km gereden, zondag gewoon in de paddock gisteren in de bak en vandaag weer, Haha ze is altijd hyper wat ik ook doe 
)
BROWNY!!! KOM HIEEEEEEEEEERRRRRRR
, kwam ik aan hahahhaa
dus wij als 23 jarige een trektocht weekje in Duitsland geboekt, lachen gieren brullen natuurlijk.