Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

--> http://www.endomondo.com/workouts/154517324/5446904 maar toen werkte de pauze knop niet goed en heeft hij ook doorgeteld, we hadden werkelijk maar 5,5 km gelopen ofzo.
Maya schreef:Chouchou : ik zie dat jij in buurt van Leersumse veld enzo rijdt. Zou dat een optie kunnen zijn voor een week vakantie te vieren, en weet je misschien ook goed verblijfmogelijkheden voor mens / paard daar in de buurt? Ben namelijk met m'n paardenvakantievriendinnengroep nog op zoek naar nieuwe locaties / gebieden / mogelijkheden. We hebben alleen nogal een redelijke eisenlijst, dus het is lastig
Het was zulk lekker weer
Wel weer een enigszins raar rondje, een keer omgedraaid omdat er een hek stond waar we niet langs konden, en een keer omdat ik merkte dat ik na een kwartier al weer bijna thuis was
Let bij het filmpje niet op mijn gebrek aan een vaste hand 

toch weer rustig gekregen. Weg weer overgestoken terug het erf op wat ook steigeren en protesteren opleverde maar alsnog een klein rondje rond Stal gereden met een hele hoop spanning. Thuis maar afgezadeld en m ff uit laten razen in de bak. Hoop de volgende keer iets relaxter te kunnen rijden, voorlopig ga ik iig niet meer alleen op pad.
Wie weet kan ik hem over een paar jaar wel weer terugkopen.
Bewegend beeld geeft toch net een leuker beeld dan een foto!Chouchou schreef:Leuk filmpje Nienke! Ik had gister ook mijn eerste filmpje gemaakt en vond het eigenlijk zo leuk dat ik dat vaker ga doenBewegend beeld geeft toch net een leuker beeld dan een foto!
Moet alleen wel oppassen dat ik op tijd stop met filmen aangezien Loulou in galop steeds sneller gaat, zeker als ik de teugels maar met 1 hand vast heb, en moet haar nog wel op tijd kunnen remmen
jen schreef:Ik durf echt niet te filmen als ik aan het rijden ben, op de kar nog wel maar onder het zadel echt niet.