Hoop dat de sneeuw hier wegblijft

& wat leuk dat je ingeloot bent! Gefeliciteerd!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Silence schreef:Ik heb ook de garmin forerunner 205.
Maar ik gebruik hem enkel voor de ritgegevens op te slaan.
Jimmy en ik zijn trouwens ingeloot voor de eper 4 daagse.
Nu mijn verlofaanvraag nog akkoord.
Zit nu heerlijk op de Veluwe
En het sneeuwt!!
MyrtheJ schreef:Even een update van mijn kant, zijn naar de kliniek geweest:
Pees is ok, alleen geirriteerde peesschede. Niet meer kreupel. Zou weer heel rustig aan mogen gaan opbouwen. Ware het niet dat Judy momenteel ook nog een oorontsteking en maagzweer heeft. Als we dus volledig uit de lappenmand zijn kunnen wij ook eens rustig de nieuwe omgeving gaan verkennen!
luckyboy5 schreef:Hallo kilometervreters!
Ik lees regelmatig met jullie mee (in de hoop ooit een kilometervreter te worden, maar moet eerst nog het bos in durven)
Ik zag laatst bij iemand speciale stijgbeugels voor endurence : met de voorkant dicht zodat je er niet doorheen kunt gaan met je voet.
Heeft iemand ervaring met deze beugels, en heeft iemand die misschien te koop, of weet ze te koop voor een redelijke prijs????
Snadrem schreef:luckyboy5 schreef:Hallo kilometervreters!
Ik lees regelmatig met jullie mee (in de hoop ooit een kilometervreter te worden, maar moet eerst nog het bos in durven)
Ik zag laatst bij iemand speciale stijgbeugels voor endurence : met de voorkant dicht zodat je er niet doorheen kunt gaan met je voet.
Heeft iemand ervaring met deze beugels, en heeft iemand die misschien te koop, of weet ze te koop voor een redelijke prijs????
Bedoel je die?
http://www.ej.nl/products/10000007/1120011/
Kuggur schreef:ikke schreef:Vanmiddag les gehad. Laten we het erop houden dat paardlief daar een wat ander beeld bij had dan de baas.........
Daar mag je best wat gedetailleerder op in gaan....