Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Silence schreef:Daar zou ik zeker voor open staanhartstikke leuk.
Ben al wel vaker een weekendje naar de Veluwe geweest met mensen die ik alleen ken via bokt.
Was altijd super gezellig, dus wil dat dit jaar gerust weer doen
Gisteren trouwens vastgelegd, woensdag 3 april ga ik de dagcursus BE rijbewijs doen.
Ben benieuwd!
adnariM schreef:Mag ik mij ook voorstellen en mee babbelen? Hier ook een kilometervreter! Ik woon in Loenen, bij de Loenermark-Veluwezoom. Heerlijke uitrijmogelijkheden dus.
Hier zijn de paden weer goed te doen! Ik hoop dat ik binnenkort weer een ritje kan maken! Verlangen jullie ook zo naar de lange avonden?
Nixxs schreef:Zijn er hier ruiters met een GPS op zak ? Ik ben aan het rondkijken voor een fijn apparaat maar weet nog niet welke het beste bij mij past . Ik hoor goede verhalen over de forerunner , iemand hier die hem gebruikt ? Of andere tips ?
Ik zoek een vrij simpel te bedienen apparaat waar ik ook kleinere routes op kan downloaden , kaart is geen noodzaak, als de routes maar duidelijk zijn. Verder wil ik graag afstand en snelheid meten. Mijn voorkeur gaat uit naar een pols model. Ook een "terug naar begin punt" knopje zou handig zijn
Djilna schreef:Ik heb net de Garmin Forerunner 310XT HRM besteld en in Amerika de ombouwkit voor mijn V-Max hartslagmeter. Helemaal blij, flink voor gespaard en nu kan ik hem eindelijk kopen
Deze versie heb je trouwens alleen nodig als je langer dan 8 uur van plan bent onderweg te zijn, anders kun je gewoon de 205/305 ed kopen (goedkoper)
Als je met kaartje oid wil hebben ivm route kun je denk ik beter een soort van handheld GPS nemen.
ikke schreef:XxLMMxX schreef:Hier de hele week nog niks gedaan met paardlief, constant regen
Oh? Gisteravond hier droog in de buitenbak kunnen prutsen met paardlief. Hopelijk lukt dat morgen met de les ook........