Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Misschien dat ik over een tijd wel een echte GoPro overweeg, al vind ik die nu nog te duur, maar je ziet wel verschil in kwaliteit.
Zo leuk om s avonds door het bos te rijden, heb ook weer genoten dus. Geen spectaculaire foto's dus, maar 2 "saaie" stapfilmpjes van ons. Hebben een ritje van 12 kilometer gemaakt in het Grote Bos in Driebergen/Doorn.
Het stuk tussen Leersum en Driebergen is geen penninggebied toch? Daar kom je pas bij het gebied boven de A12? Moet dan volgens mij alleen wel een stukje door Maarn dorp heen en door een dorp ben ik dan weer nog nooit geweest met mijn paard (hebben bos zat natuurlijk)! Maar moet best kunnen.
Jammer, daar gaat m'n plan. Van ruiterenenmennen.nl kreeg ik de indruk dat het pas boven de A12 penninggebied was. En als ik aan de rechterkant van de Amersfoortseweg blijf, dan zit ik wel goed zonder penning toch? Daar kan ik dan vast ook mooie rondjes rijden!

Zijn allemaal van zulke fijne paden hier, maar ik ga ze toch maar niet allemaal galopperen haha.
. Hoop dat het snel over is kosseh schreef:Word helemaal vrolijk van al die leuke oortjes foto's.
Steeds meer het idee van snel een be rijbewijs en een trailer. Wil al die plekken zien. Ziet er echt mooi uit.
Helaas hier nog aan het wachten tot de hoefjes goed zijn. Hoeven zijn ondertussen niet meer gebrokkeld en gescheurd maar zijn iets te kort... daardoor gevoelig op het harde. Hoop dat het snel over is