Nee inderdaad. Dan kom je die paar maanden die je gemist hebt toch echt te kort...
Solleke_Noah
Geplaatst: 11-12-13 09:38
Hier ook in een paar weken tijd naar plaats 38 gestegen, maar het verschil met de top 10 is wel héél groot Ga ik ook niet meer inhalen voor augustus 2014
Ja en ik heb nu ook niet genoeg tijd om echt lange ritten te maken, en moet eerst de weg in de bossen wat beter kennen om langere ritten te kúnnen maken voordat ik verdwaal hopelijk kan ik in het voorjaar nog flink wat kilometers maken maar de top 10 ga ik nooit inhalen
Solleke_Noah
Geplaatst: 11-12-13 09:41
Ach het motiveert wel goed en in de winter kan ik toch alleen maar buiten rijden, in de zomer lessen we juist veel meer. Dus wij doen een winter-inhaal slag
Misschien moet ik m'n wedstrijden dan ook maar intekenen haha. Hier ook weinig tijd, zeker omdat t savonds al snel donker is kan ik bijna alleen in het weekend rijden.
NienkeV1994
Geplaatst: 11-12-13 10:27
Solleke_Noah schreef:
Ach het motiveert wel goed en in de winter kan ik toch alleen maar buiten rijden, in de zomer lessen we juist veel meer. Dus wij doen een winter-inhaal slag
Haha ik kan juist de hele winter niet rijden door haar ijzers
Ik ben dan juist bang dat het asfalt in combinatie met ijzers te glad is maar dat zal dan wel een kwestie zijn van een paard vermenselijken haha: omdat de weg voor ons glad is, is dat voor een paard ook zo
Je hebt van dat hele oude asfalt waar de 'onderlaag' naar boven is gekomen en dat asfalt glanst: dat kan heel glad zijn. Heel nieuw asfalt is ook vrij glad, daar moet eigenlijk eerst een winter overheen gaan voor het echt niet meer glad is. Aangevroren asfalt is uiteraard ook glad, dus als het glinstert in de koplampen van je auto ga ik 's avonds ook niet naar buiten.
Is het echter zoals vandaag gewoon droog en zonnig, dan kun je uitstekend over asfalt met een beslagen paard.
Ach, als je in de winter te ver weg zakt, kan je altijd nog gewoon endomondo aanzetten terwijl je in de bak rijdt! Schijnbaar mag dat gewoon!
Somebitch
Geplaatst: 11-12-13 11:26
Ik ga vanavond ik de bak dus ik zal hem aanzetten!
grapje
Nessa
Geplaatst: 11-12-13 11:32
Sok schreef:
Ach, als je in de winter te ver weg zakt, kan je altijd nog gewoon endomondo aanzetten terwijl je in de bak rijdt! Schijnbaar mag dat gewoon!
Anoniem
Geplaatst: 11-12-13 11:45
Sok schreef:
Voor degenen die sarcasme missen. Sok is dus niet serieus hiermee...
Ik ben dit weekend weer gestegen maar zal vast wel weer hard zakken... Als je alleen maar in het weekend kan rijden
Een van mijn rondjes heeft wel vaag gedaan, de totale duur en km's kloppen, maar het lijkt net alsof hij de GPS is kwijt geraakt, en vervolgens het samengevat heeft gedaan, heb even twee screenshots gemaakt (wel wat straatnamen verwijderd )
En even ingezoomd :
Ik ben dus niet met 125 km/u dwars door de polder over de akkers gevlogen, en heb sowieso niet over land gereden, gewoon blokje om langs de polderwegen. In elk geval mijn vraag : weet iemand of je dat routekaartje naderhand nog kan aanpassen of niet? En enkel met opnieuw intekenen dan ofzo? Want als dat de enige optie is laat ik het maar zo, klopt enkel de snelheid niet maar verder wel.
Ben ook pas vanaf 1 oktober begonnen, daarvoor met runkeeper gereedmaak overtekenen ga ik niet aan beginnen. Krijg je toch niet nauwkeurig.
Gisteren lekker ritje gemaakt en sta nu op 21, dat is een record voor mij hihi!
Dit was m'n rondje : Veel gestapt omdat heen en terug weg veel asfalt is en het otterlose zand heel zwaar, maaargoed het was prachtig weer dus dat vond ik wat minder erg dit keer!
xNicolx
Geplaatst: 11-12-13 11:50
Sok schreef:
Hilli
Geplaatst: 11-12-13 11:51
Volgens mij kun je routes achteraf niet rechttrekken, Maya, dus ik denk dat we maar gewoon moeten geloven dat je met 125 km/h door een stuk braakliggend akkerland gescheurd bent Daarnaast vind ik het bijzonder dat je hoogtes tussen de -11 en 143 meter hebt gehad. Ik wist niet dat jouw provincie zoveel hoogteverschillen kende
Anoniem
Geplaatst: 11-12-13 11:52
Vind het leuk om ieders rondje te zien, wel jammer dat niet iedereen ze plaatst
Hilli
Geplaatst: 11-12-13 11:56
Blingh schreef:
Ik vind het niet zo prettig om precies te laten zien waar mijn paard staat, dus vandaar dat ik geen rondjes plaats.
Anoniem
Geplaatst: 11-12-13 12:01
Hilli schreef:
Blingh schreef:
Ik vind het niet zo prettig om precies te laten zien waar mijn paard staat, dus vandaar dat ik geen rondjes plaats.