Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Blingh schreef:jilleke2 schreef:Ik rijd met een Wintec 2000 veelzijdigheid.. Zit heerlijk!!
Ojaaa trouwens haha nog een nieuwtje.. Ik ben sinds vorige week verhuisd van de Loons en drunense duinen naar de Stippelberg.. Daar moet ik nu mijn bosritjes voortgaan zetten haha
![]()
Ik ben echt toe aan een buitenrit! Gelukkig maandag met Linda!
Nessa schreef:Vreemd ritje inderdaad! Maar was wel gezellig! En uiteindelijk ook best lekker gereden.
Heerlijk weer, niet al te koud (Voor Cimmy wel)
[ Afbeelding ]
Snadrem schreef:Hier ook weer een rit van 17 km er op zitten. Het ging alleen voor geen meter. Alanda had een wond aan haar kaak waardoor we ons normale hoofdstel niet konden gebruiken. Ik had de sidepull dan maar aan gedaan, bij gebrek aan iets anders. Werd één grote touwtrek wedstrijd. Gevolg: ik een zere arm, Alanda een schaafwond op haar neus. K#thoofdstel. Dat gebruiken we dus nooit meer.
Chouchou schreef:Snadrem schreef:Hier ook weer een rit van 17 km er op zitten. Het ging alleen voor geen meter. Alanda had een wond aan haar kaak waardoor we ons normale hoofdstel niet konden gebruiken. Ik had de sidepull dan maar aan gedaan, bij gebrek aan iets anders. Werd één grote touwtrek wedstrijd. Gevolg: ik een zere arm, Alanda een schaafwond op haar neus. K#thoofdstel. Dat gebruiken we dus nooit meer.
Je bent veel te ver aan het uitlopen![]()
Tussen 1 en 6 km ging het zeker niet zo goed met je gps? Of je moet heel mooi in een lineaire lijn de snelheid kunnen laten oplopen, knap hoorIk vond 15,5 km/u ook wel heeeel erg hard, maar dat kwam dus waarschijnlijk daardoor haha