Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
We hadden geen zin om nat te worden
, maar het heeft toch wel een half jaar geduurd voor ik mijn zitbeenknobbels niet meer voelde
. 

Tegenwoordig draaf ik meer en gaat het beter, maar ik moet nu terug opnieuw beginnen opbouwen en ik voel het nu al bij wijze van
Daarbij ligt het zadel ook niet fijn meer op mijn paard en zijn zweetafdrukken zijn ongelijk. Hij lijkt er nog geen last van te hebben, maar zo ver wil ik het ook niet laten komen. Voorlopig rijd ik ook niet tot het is nagekeken (en zijn bobbels weg zijn, want dat vlot ook niet echt).
Dais_ schreef:Gewoon je bibs hardenLeuk om te lezen dat de meesten van jullie met westernzadels rijden! Jammer van de pijnlijke zitbeenknobbels, maar daar zijn weer speciale bontjes voor, toch?
, went vanzelf. Ik voelde het ook vooral in stap. Ik heb een tijdje een gelpad gebruikt op langere ritten, maar nu gaat het gewoon goed. Ik hoor ook meer mensen die er helemaal geen last van hebben gehad, dus het verschilt per persoon.

jilleke2 schreef:Ik rijd met een Wintec 2000 veelzijdigheid.. Zit heerlijk!!
Ojaaa trouwens haha nog een nieuwtje.. Ik ben sinds vorige week verhuisd van de Loons en drunense duinen naar de Stippelberg.. Daar moet ik nu mijn bosritjes voortgaan zetten haha
.