Juist doordat ze vorig jaar dus zulke klompen kreeg durf ik dus niet te rijden.
In de wei heeft ze er geen last van. Maar zodra ik in de paddock ga werken wel. Soort bos ondergrond zeg maar
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar inderdaad een laagje vaseline insmeren? Evt een potje meenenemen in je jaszak en hoevenkrabber mee.
Valt er dan trouwens nog altijd wel elke paar passen weer uit dus veel last heeft ze er dan gelukkig ook nog niet van 
en Say heeft ook sokken
Dais_ schreef:Grid, wat supermooi met die sneeuw zeg! WauwWat dat betreft zit ik hier echt verkeerd! Voornamelijk polder, smalle bermen en diepe sloten en alle 'leukere' plekken zijn een behoorlijk eind rijden. Het bos is op 5km afstand, goed te doen normaal gezien, maar ik zou er met sneeuw nooit durven rijden ivm de vele gaten in het pad!
We hebben ook wel mazzel hier ja
Nessa schreef:Dan weet ik het ook niet meer
Vaseline werkt maar voor even.
We gaan het merken dit jaar!
Edit
Wauw! Ik bekeek je profiel even.
Wat is Sayla een gaaf dier!!!
misschien eens op letten hoelang het duurt voordat de sneeuw/ klompen er weer uitvallen?! als het er na 1-2 passen gewoon weer uitvalt is het vaak geen probleem en als je goed kijkt kun je ook zien of ze stabiel lopen of "wankel/ glijerig":)

hond achtervolgt die ik van ons af moest slaan met een zweep
De eigenaar kwam na een tijdje met de fiets en een leiband opdagen...
Hij pakt hem alleen nog niet in de challenge maar dat duurt even denk ik? Alleen heb ik gezet (per ongeluk) dat ik er 2 dagen over gedaan heb.
Over jawel 13 km hahaha. Maar dat klopt natuurlijk niet. Moest 1 uur en een paar minuten zijn.
Daarnaast heb ik een Garmin GPS gekocht (moet nog komen) en ik zag dat je makkelijk via de website je bestand van Garmin kan importeren. Ben benieuwd.
Dan heb ik wel altijd de correcte gegevens.
Ik vloek heel hard als mijn endomondo/gps/telefoon het niet doet en de volgende x beter denk ik dan maar!
oftewel bijna niet haha.