Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Letizia

Berichten: 12160
Geregistreerd: 24-04-02

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 16:24

Hier ook het eerste rondje van het jaar gedaan en gelijk goed begonnen. We zijn naar het strand en duinen/bos geweest van Burgh Haamstede. We staan vandaag precies 1 maand op de nieuwe stal en waar we normaal bijna altijd alleen reden, heb is dat hier nog maar 1x keer gedaan :+
Ik merk dat Djuun dat ook erg leuk vind, samen met andere op pad <3
Afbeelding
Afbeelding

S_imonee

Berichten: 3848
Geregistreerd: 27-01-09
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 17:42

*komt ook weer binnen vallen na heel lang onder een steen te hebben geleefd :+ *

Welkom nieuwelingen! :wave:

Ik heb lang niks van mij laten horen. De afgelopen twee maanden was het erg druk met werk en privé, dat ik meer meegelezen heb en minder heb gereageerd.

Wat goed dat er in de winter ook nog fanatiek gereden wordt. Ik ben in de winter ook gewoon in de bossen te vinden.
Ik las iets over winter rijbroeken. Ik heb ook de waterdichte broek van Decathlon. Ik vind hem erg fijn en lekker wam en vooralsnog is hij waterdicht. (ik was al zo slim om een emmer water half in de bak en half over mijn broek te gieten :+ )
Naast die broek heb ik ook nog een thermo rijbroek voor als het echt koud is +:)+

Bakwerk houdt ik bij met Equilog. Daarmee kun je meerdere dingen bijhouden. Ook het buitenrijden, maar die zet ik er altijd later in. Houd het altijd nog bij met Endomondo. Je krijgt een heel mooi maandoverzicht met alles wat je hebt gedaan met je paard. Super handig +:)+

Heerlijk op het strand Letizia!

Wij zijn het jaar begonnen met les. Misschien ga ik morgen nog even het bos in en anders sowieso donderdag weer heerlijk dwalen in het Dwingelderveld <3

Iedereen nog de beste wensen voor 2018! Dat we maar weer veel kilometers mogen maken :D

Dayanara

Berichten: 2379
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 18:19

Letizia schreef:
Hier ook het eerste rondje van het jaar gedaan en gelijk goed begonnen. We zijn naar het strand en duinen/bos geweest van Burgh Haamstede. We staan vandaag precies 1 maand op de nieuwe stal en waar we normaal bijna altijd alleen reden, heb is dat hier nog maar 1x keer gedaan :+
Ik merk dat Djuun dat ook erg leuk vind, samen met andere op pad <3
[ [url=m/rgCx2N.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZAhFm6.jpg]Afbeelding[/url] ]


Sta je zelf ook in Burgh met je paard?

Letizia

Berichten: 12160
Geregistreerd: 24-04-02

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 18:47

Was het maar zo'n feest...
Woon wel in Zeeland, maar dan een eilandje lager:)

Dayanara

Berichten: 2379
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 19:06

Letizia schreef:
Was het maar zo'n feest...
Woon wel in Zeeland, maar dan een eilandje lager:)


Oh anders was ik helemaal jaloers op je Haha. Strand/bos van burgh is echt mijn thuis. In augustus gaan we weer op vakantie bij Paardenhotel Burgh

Letizia

Berichten: 12160
Geregistreerd: 24-04-02

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 19:23

Ooh heerlijk! Ik vind het persoonlijk het mooiste stukje Zeeland! En ook gewoon droge paden, wat een genot om even weg te kunnen uit de blub!

S_imonee

Berichten: 3848
Geregistreerd: 27-01-09
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 21:16

Hier het eerste ritje van het jaar ook gemaakt. Gelijk maar goed begonnen haha.
24 kilometer volop genieten in het Dwingelderveld <3

Afbeelding
Afbeelding

Relive ook ontdekt, geinig om zo terug te zien
https://www.relive.cc/view/e1051603378

Em_

Berichten: 2186
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 21:51

S_imonee schreef:
Hier het eerste ritje van het jaar ook gemaakt. Gelijk maar goed begonnen haha.
24 kilometer volop genieten in het Dwingelderveld <3

[ [url=m/W0zUIl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zrG4QB.png]Afbeelding[/url] ]

Relive ook ontdekt, geinig om zo terug te zien
https://www.relive.cc/view/e1051603378

Mooi rijden daar he!! :D

S_imonee

Berichten: 3848
Geregistreerd: 27-01-09
Woonplaats: Drenthe

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 22:10

Jaa heerlijk! Ik ben echt verliefd op dit gebied :D

linoleum

Berichten: 6505
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 22:22

Ja mijn oude achtertuin <3 Ik zag dat de schapen van de schaapskudde Ruinen vandaag tot hun buik door het water moesten. Het is wel heel erg nat of niet?

Ik kan eindelijk weer van het erf af na droes in november/december. Dus eens kijken of Madam Eigenwijs een beetje mee wil werken van het weekend :D Normaal rijdt ik fanatiek door in de winter, maar is er nu dus niet van gekomen.

sanowa

Berichten: 906
Geregistreerd: 12-07-10
Woonplaats: Wilp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 22:29

Heerlijk die strandfoto's!

Lekker nat daar Simone |(



IK heb een vraag voor de mensen die op de veluwezoom rijden bij Arnhem, zie mijn foto naast het rode lijntje (rechts) loopt dus blijkbaar nog een pad, maar ik vraag me echt af waar die dan moet lopen, bestaat die echt?
Afbeelding

Hilli

Berichten: 22955
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 22:54

Sanowa, als het een route van ruiterenenmennen.nl is, kan het ook maar zo een fiets- of een wandelpad zijn. Het klopt niet altijd 100%. Als het geen ruiterpad is, kun je dat wel aan ze doorgeven geloof ik :)

EmptyWords

Berichten: 10580
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 23:25

sanowa schreef:
Heerlijk die strandfoto's!

Lekker nat daar Simone |(



IK heb een vraag voor de mensen die op de veluwezoom rijden bij Arnhem, zie mijn foto naast het rode lijntje (rechts) loopt dus blijkbaar nog een pad, maar ik vraag me echt af waar die dan moet lopen, bestaat die echt?
[ [url=m/LfXSV7.png]Afbeelding[/url] ]


Andere kant van uitzichtpunt herikhuizem. Is wel een ruiterpad, maar zit vol met doornstruiken. Ik vind het geen fijn pad... je kunt er ook nauwelijks door

Marije_jiplover

Berichten: 25443
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 23:48

Het Herikhuizerveld ligt toch links tov de Zijpenberg?
Dat rode lijntje lijkt de Vallei te zijn naast de Posbank. Daar loopt voorzover ik weet bovenlangs niet nog een ruiterpad.

EmptyWords

Berichten: 10580
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 00:37

Marije_jiplover schreef:
Het Herikhuizerveld ligt toch links tov de Zijpenberg?
Dat rode lijntje lijkt de Vallei te zijn naast de Posbank. Daar loopt voorzover ik weet bovenlangs niet nog een ruiterpad.

Als je vanaf de schaapskooi komt kun je recht oversteken en zit je naast/boven een zandweg en fietspad. Dan kom je bij beekhuizen uit

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 10:47

Er lopen daar wel 2 paden door de vallei. 1 gaat rechtdoor en aan het einde steil omhoog, de ander gaat al eerder links naar boven en dan kom je meteen bij het hek naar de weg uit.

Edit oh wacht, dat is alleen dat stukje splitsing aan het einde. De blauwe lijn rechts van de rode is niet bestaand als ruiterpad.

Marije_jiplover

Berichten: 25443
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 12:08

EmptyWords schreef:
Marije_jiplover schreef:
Het Herikhuizerveld ligt toch links tov de Zijpenberg?
Dat rode lijntje lijkt de Vallei te zijn naast de Posbank. Daar loopt voorzover ik weet bovenlangs niet nog een ruiterpad.

Als je vanaf de schaapskooi komt kun je recht oversteken en zit je naast/boven een zandweg en fietspad. Dan kom je bij beekhuizen uit

Maar dat is niet rechts naast het rode lijntje op de kaart.
Ik rijd nl altijd bij Beekhuizen en in de buurt van de schaapskooi en dat ligt links.

De rode lijn is het ruiterpad dat door de Vallei loopt.

No_No

Berichten: 6676
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 16:23

Ik heb gisteren weer een rondje gemaakt maar die werd korten dan gepland wegens een enorme bokpartij >;)

evdpanne

Berichten: 3256
Geregistreerd: 27-10-07
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 13:25

1 januari ben ik gelijk goed begonnen met rondje buiten. En vandaag me aan mn goede voornemen gehouden (minimaal 1x in de week naar buiten). Wilde even weten hoelang het onder het zadel was naar duin dus dat maar ff uitgetest. Is prima te doen! Alleen pony was erg heet, totaal niet gewend van m :'). Zaten twee standen op in duin: stappen en midden/rengalop. Laatste stukje wel semi normaal kunnen draven. Daar gaat nog wat werk in zitten :).

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Emori

Berichten: 13137
Geregistreerd: 09-02-06
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 14:07

Afbeelding
Wat een weertje <3
15,5 kilometers er weer bij

Ceasar2015

Berichten: 5922
Geregistreerd: 06-05-06
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 15:28

Ik kom me ook melden!
Is het nog mogelijk om mee te doen?

linoleum

Berichten: 6505
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 15:44

Ik heb vandaag ook mijn eerste rondje in tijden gedaan. Het was kort. Madam wilde de eerste bocht niet door, maar dat hadden we al verwacht, dus stond iemand achter met longeerzweep. Na 200 meter bokken en steigeren was het klaar, daarna paar kilometer heerlijk gereden in het zonnetje.

Afbeelding

Anoniem

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 20:10

Welkom ijssnuiver!
Natuurlijk is het nog mogelijk om mee te doen, gewoon de stapjes in de beginpost volgen en alles wat je in Endomondo hebt staan telt automatisch mee ;)

Leuke ritten en mooie foto's weer!
Ik ben gisteren in totaal 8 km gaan wandelen met de pony's (5.5 km met eentje, 2.5 met de andere). Was fijn.

Hier zijn nog mensen met een Garmin horloge, toch? Ik kan niet in Garmin Connect, de pagina wil niet laden ... Ligt het aan mij of aan hun? :+

Marije_jiplover

Berichten: 25443
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 20:26

De Garmin Connect app op m'n telefoon werkt bij mij gewoon.

Ik gebruik de website nooit, dus geen idee of die het bij mij nog doet.

TinGu

Berichten: 1637
Geregistreerd: 27-08-10

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 20:44

Vanmorgen ook weer heerlijk genoten van het bos na mn nachtdienst. Gewoon weer samen met mams en de heren het bos in, zonder stalgenoten (laatste paar x met een Tinker van stal, maar het verschil in tempo is nogal groot helaas), weinig blubber, van mij mag het dit weer blijven! <3

Wel was het druk in het bos, met veel stuiterende paarden. Gelukkig waren die van ons cool als altijd. Scheelt toch als je bijna altijd buiten rijdt :))

Afbeelding