Afgelopen zondag op het strand van Rockanje

En in het gemeentelijk duin, een kort maar leuk pad.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Somebitch schreef:Ahh ik krijg ook zin in een strand of bosrit van jullie foto's
Citaat:Aaaaah nou ik zou dat zaaie koude strand hier zo met he willen ruilen hoor imala204.
Vind het bos 100 X leuker.
1e X met britt op het strand was dit het resultaat. Ik tot mijn knieën in het water en paardje nog op het droge
@ Renee_SCitaat:Voor mij is strand echt speciaal haha, kom er maar een paar x per jaar omdat het 1,5u rijden is... Bos hebben we hier in overvloed... Als ik jou een stukje bos stuur, stuur je mij dan een stukje strand
Ja, de Andalusier had er even zin in. Ze loopt normaal meestal voorop, dus die dacht ook, nu alles of niets om voorop te komenCitaat:Gaaf filmpje trouwens imala! Die witte dame zet er op 45sec idd echt even de sokken in
Mooie omgeving, maar het lijkt een beetje alsof het onder water gefilmpd is doordat de omgeving de hele tijd mee deint.Citaat:Ritje van afgelopen donderdag, voor het eerst met een chestmount gefilmdBen er nog niet helemaal over uit of ik dit nou beter vind dan met mijn helmcamera. Zet hem wel sowieso op HD!
Oh en als jullie je afvragen wat er gebeurt rond 3 minuten, dat kan je niet helemaal duidelijk zien: er kwam ineens een hond achter ons aan dus we moesten even stoppen.