Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
), door. dus over dat gras... helaas voor mij zat er een greppeltje waar mijn peerdy met haar voorbenen wel overheen stapte (ik keek gewoon beetje om me heen, we waren druk in gesprek
(het klinkt nu wel net heel onverantwoord maar dat was het niet hoor
was er al zo'n 100 keer langs geweest
) ze stapte er dus met haar achterbenen in en hupte eruit,... aangezien ik niet oplette lag ik ernaast. ze heeft verder geen pas gezet (stond gelijk met haar hoofd aan de grond
) maarja ik lag ernaast....
had de volgende dag wel last van mijn bovenarm (beetje zo'n verlammende pijn) maar heb er verder niets aan overgehouden
"
Raar verhaal. We waren aan het racen, toen waren er ineen keer overal mensen met kinderen en aan het wandelen (echt heel raar dat we die eerst niet zagen...) en de pony waar mijn vriendin opzat ging naar rechts maar toen liepen daar mensen dus wou ik naar links een pad in. Mijn pony wou niet dezelfde kant als ik op.....
In het midden was een boom... Recht op die boom af, pony draait er in volle rengalop net voor ik vlieg eraf...Langs die boom!!
Maar wel keihard op mijn zij... Allemaal mensen kijken en pony kletterde keihard achter mijn vriendin aan
Lag ik daar ff lekker voor l*l...
En het deed nog pijn ook... Heb een week last van mijn rechter bovenbeen gehad....
) moest ik op een hele kleine zwarte ondeugende pony. Op een gegeven reden we op een pad met aan beide kanten weilanden. Aan de ene kant stonden koeien en aan de andere kant stond een sproeier aan, maar dat had de begeleider niet gezien. Iig, meeste paarden schrokken en één van de paarden ging door de omheining het weiland van de koeien in! Mijn pony er natuurlijk achteraan en uiteindelijk lag ik dus in de wei tussen de koeien!!
De koeien vond ik nog het meest eng van het hele gebeuren.
kben nog al is van het 'uitproberen type'
dus ik was daar een beetj aan het galoperen met Exelent en toen struikelde se over een boomstronk heen, ik sliep half omdat het zoo rustig beestjeis (d8 ik achteraf is het nu een duveltje
)
niet weteend dat een paardje ok nkon struikelen
XLientjeX schreef:hajj!
ik ben ongveer half jaarjte geleden in het bos gevallen.
ik heb een hele rustige pony en die doet niks![]()
![]()
![]()
kben nog al is van het 'uitproberen type'
dus ik was daar een beetj aan het galoperen met Exelent en toen struikelde se over een boomstronk heen, ik sliep half omdat het zoo rustig beestjeis (d8 ik achteraf is het nu een duveltje
)
ik sliep daar dusniet weteend dat een paardje ok nkon struikelen
en daarlag ik Boem au!
hah reagreer maa!
Iemand anders had voor mij opgezadeld, was een belg en een western zadel kon k toen niet op zn rug zwaaien, Zaten we in galop ga k ineens helmaal naar links en k von het maar vaag, hoorde achter me wel ga naar rechts zitten maarjaah was al te laat en boem daar lang k met zadel en al 
)

ik rijd ook nog maar anderhalf jaar maar ben wel al vaak naar buiten geweest 
Kon 2 weken niet meer rijden ivm gekneusde rug. Ziva schreef:maar het kan de beste overkomen I guess..
).