Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LilianR schreef:Je kent het vast wel, kinderen die uitermate enthousiast tijdens je buitenrit/wandelritje 'Paardje, paardje!', 'Paardje! Ik wil paardje aaien!', 'Paard, paard! Mag ik hem aaien?!' roepen.
Wat doe jij? Stop je en laat je ze aaien of rijd je door?
Bij mezelf verschilt het erg, als ze dicht bij zijn laat ik ze wel even aaien, zijn ze verder weg rijd ik door.
Gr. Lilian
gatsby schreef:Als ik toch al aan het stappen ben dan stop ik wel anders niet.
Soms probeer ik het wel, wel al iets ''oudere'' kinderen.
) welsh X arabier dus soms errug druk, tsja dan durf ik t nie altijd aan
ook niet van kleine jongetjes trouwens
ze steekt ook zo d'r neus in een kinderwagen ofzo
Mijn paarden zijn allebei erg voorzichtig met kinderen, en ik stap af en blijf er bij staan. Gewoonlijk heb ik wel wat brokken of wortelstukjes ergens in mijn zakken, en dan is het helemaal feest. happyhorse schreef:Aan mij vragen ze best vaak mag ik het paardje aaien.
of hoe die heet wat voor ras het is enz.
een keertje was zo erg dat een hele groep van 20 kinderen om heen stond het paard te aaien,
wel schattig altijd
. Nou, dat wilden ze wel.. Cap op, beugels korter en ik ernaast lopend heb ik ze er alle 5 op gehad. De ouders stonden erbij foto's te maken en dankbaar te zijn.
. Wou het niet aannemen maar ze stonden erop. Trana heeft als bedankje ook nog een heerlijke appel gekregen van die mensen.
.
. traan_beauty schreef:Oja, een paar dagen later heb ik nog een kaartje gekregen (ik moest ze mijn adres geven hihi) en daarop hadden ze allemaal hun naam geschreven en Trana 100x 'na getekend'.
Dat was wel een leuke ervaring moet ik zeggen.