Weet je ook een leuke plek waar ik met mn cam kan gaan staan??
Scheelt weer een paar uur verkennen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bedankt voor de info.Josfoto schreef:Woow, dat worden schilderijen ipv foto's; zal mn best doen![]()
Bedankt voor de info.
Rij je ook mee?

en er staat ook een telefoonnummer in het boekje waar je kan informeren. Maar de rest van de week blijkt het mee te vallen met de regen. Ach, dan is het in ieder geval ook niet stoffig. En je moet maar zo denken: het meeste valt naast je

Napie schreef:Josfoto schreef:Woow, dat worden schilderijen ipv foto's; zal mn best doen![]()
Bedankt voor de info.
Rij je ook mee?
Ik rij in iedergeval alle vier de dagen met het shetten span (rijd er ws maar 1 van rond dus kan niet missen) en afhankelijk van het weer rij ik ook nog 1 of 2 dagen mee met een tinker onder het zadel. Ik sta 50 meter van de startplaats op stal dus een echte thuiswedstrijd. De eerste deelnemers zijn vandaag gearriveerd met hun paarden op stal
Gelukkig heb ik je nog wel gegroet
viewtopic.php?f=176&t=834559

De Alberthoeve 
ik heb dat nerveuze zwarte paardje met blesje en witte voetjes, rij samen met m'n zusje, die heeft een vos Epony.
Napie schreef:Ik zat net twee tellen geleden in het gastenboek te kijken en zag het inderdaad. Ik was je net aan het opzoeken om het te melden. Ik ben bang dat ze gewoon in zee zijn gegaan met Veenstra en geen andere promoten (willen). Ik heb wel twee dames vandaag je adres doorgegeven (die met dat zwarte en witte paard met die regenboog)