anoukwendy schreef:Naskapower, jij zit daar ook perfekt in de bossen
Ja ik ben heel blij met mijn omgeving kunnen alle kanten op. We hebben heel veel bos maar op de hoge Veluwe ook open velden, heide en zandverstuivingen.

Foto uit ons archief

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anoukwendy schreef:Kasmir schreef:Ik gids niet zoveel als mijn vriendin, mijn kilometers vallen tegen haha. Mn vriendin rijd wel echt heel veel. Nu zeker want alle sneeuw smelt dus we kunnen een maandje niet rijden totdat het weer wat droger wordt.
Ah logish jaa, gelukkig hebben wij die periode tussen wel/geen sneeuw niet zo erg als jullie daar hebben. Hier kan je gewoon blijven rijden vaak ookal is alles ijsvind alleen de stukken wat smelt en weer vriest vaak eng maar met faros lukt dat gelukkig wel, die is heel stabiel
Naskapower, jij zit daar ook perfekt in de bossen
Myca schreef:Vandaag liep Equilab weer vast tijdens onze rit. Relive ging wel gewoon door.
Waar houden jullie je telefoon tijdens het rijden? Ik zag een foutmelding met ‘bewegingscensor’ er in.
Ik heb hem in een tasje op mijn bovenbeen. Zou daar het probleem kunnen zitten?
Poekkie schreef:Oh oei hoe is dat gebeurd??
Nooit bewegingsproblemen gehad met equilab eigelijk. Ik heb mijn gsm altijd in een zak in mijn rijbroek of in mijn jas.
Hier zit de eerste 100 km van de maand erop
Shinedown schreef:Oef heftig!
Ik had er gister ook een![]()
[ [url=m/KIy7jV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verder mooie rit gehad haha
[ [url=m/7hLL6r.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VhRm2b.jpg]Afbeelding[/url] ]
anoukwendy schreef:Mijn app doet vandaag ook moeilijk, hij laat niet zien waar we geweest zijn en telt geen meters enzo
[ [url=m/UNjglx.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0FU37S.png]Afbeelding[/url] ]
Problemen met beweeg blabla, weet niet hoe ik dat moet vertalen naar het nederlands
Myca schreef:anoukwendy schreef:Mijn app doet vandaag ook moeilijk, hij laat niet zien waar we geweest zijn en telt geen meters enzo
[ [url=m/UNjglx.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0FU37S.png]Afbeelding[/url] ]
Problemen met beweeg blabla, weet niet hoe ik dat moet vertalen naar het nederlands
Ik heb dat dus ook regelmatig met Equilab. Iets met de bewegingsdetectie oid.
Voor de zekerheid zet ik Relive ook aan, die hapert eigenlijk nooit.
Misschien een handige tip om niet te verdwalen