Gerard vind hem stiekem wel leuk inderdaad Maar ja, wie kan zo 'n "bonkje" nou niet leuk vinden Nou, heerlijk zonnetje, Pepijn heeft de nacht buiten overleefd, en straks de laatste voorbereidingen. En voorpret met zonnetje is toch net ietsjes meer dan voorpret met regen. Dus ben helemaal happy
Wendy_Komen
Geplaatst: 27-05-19 09:12
De dames en heren rustig bij elkaar
Thestral
Geplaatst: 27-05-19 09:20
JPitty schreef:
Waarom die 5 ramptoeristen op de fietsendrager plaatsen? Knoop ze gewoon vast op het dak! Vooral leuk als het regent!
en onweert haha
ik volg ook Hopelijk vallen de dagen met de regen erg mee.
Ik ga voor het eerst volgen, leuk!! Hoop dat jullie het een beetje treffen met het weer!
cursebreaker
Geplaatst: 27-05-19 09:28
Ik was al aan't hopen en wachten op een nieuw VOLG topic, yay!
Ik hoop dat de weergoden jullie inderdaad goed gezind zijn en jullie een heerlijke vakantie tegemoet gaan. Ik ga weer braaf meelezen en genieten van jullie reis. Veel plezier
Wendy_Komen
Geplaatst: 27-05-19 11:41
De paardjes een beetje aan het fatsoeneren voor de trektocht morgen. Dus ik denk, pak Pepijn zijn halster wel even om Katinka te pakken. Conclusie : past bijna :
Ik volg voor het eerst mee nu. Ik wil dit zelf ook doen in het klein. Ik heb een kleine boerenwagen, deze week een tweespan tuig, 2 mini shetlanders, maar nog niet een langboom en huif op mijn kar. Daarnaast zijn de pony's wel beste vrienden maar we hebben nog niet eerder tweespan gereden. Nu met het tuig komt mijn droom steeds dichterbij! Dus voor mij is dit naast gezellig ook leerzaam om te volgen
Zo even naar de winkel de laatste spullen halen, Gerard is al druk de kar aan het vullen. En echt, hoe meer ruimte je hebt, hoe meer je mee wil nemen..
Ik kom op de valreep ook nog even volgen! Vorig jaar het topic gelezen nadat jullie weg waren geweest, en nu eerst een stille meelezer maar het leek me leuk om toch nog even te reageren!
Nee hoor, ik maak maar een grapje. Wendy is m'n aller-allerliefste dochter, samen met Mariska, Belinda en Selena. Alleen jammer dat ze zo op hun moeder lijken.
Niet zeuren want je had het voorbeeld onder je liggen. dus je wist wat je kon maken.
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-19 18:39
Britta31 schreef:
Melkflesbenen
Wacht maar, over tien dagen zijn ze bruin haha
Maar de rem doet het weer goed, erg belangrijk met zo'n zware wagen, en bijna alles is aan boord.. Vanavond lekker douchen en op tijd naar bed, en dan morgen eindelijk vertrekken!
Ik zal straks na het eten nog wel even een filmpje maken van de kar als jullie dat leuk vinden..