Autumn Desert Trail 2017

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 17:19

rockytopper schreef:
Wat een onwijs gave combinaties zie ik hier voorbij komen! Ik ben er dit weekend ook bij als fotograaf. Als het goed (en buienrader dit keer niet liegt) hebben we zondag zelfs nog een beetje zon erbij dus dat moet goed komen!

Dat zag ik ook net :D. Wat een geluk dat ik zondag middag start.

Hoop ook echt op foto's, wil wel een mooie aan de muur :D

lievenamme

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 17:20

Op het allerlaatste moment alles toch nog klaar gekregen met vervoer en kaartjes geregeld dus ik doe ook mee met mijn tink, mijn zus met haar andalusiër en vriendinnetje met verzorg kwpn :D Wij starten op zaterdag om 14.00

Afbeelding

Zijn er ook nog fotograven als de laatste groepen starten? Ik zou heel graag zo'n crosfoto willen hebben :)

bentefoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 17:59

lievenamme schreef:
Op het allerlaatste moment alles toch nog klaar gekregen met vervoer en kaartjes geregeld dus ik doe ook mee met mijn tink, mijn zus met haar andalusiër en vriendinnetje met verzorg kwpn :D Wij starten op zaterdag om 14.00

[ [url=m/A4skU5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zijn er ook nog fotograven als de laatste groepen starten? Ik zou heel graag zo'n crosfoto willen hebben :)

Ik ben er zaterdag de hele dag, dus als jullie zaterdag starten is er een grote kans dat jullie in ieder geval bij mij op de foto staan :)

lievenamme

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 18:02

bentefoto schreef:
lievenamme schreef:

[ [url=m/A4skU5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben er zaterdag de hele dag, dus als jullie zaterdag starten is er een grote kans dat jullie in ieder geval bij mij op de foto staan :)

Aah super leuk! Ik zal het onthouden!

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 18:08

Ik ben er zondag de hele dag om te helpen dan zie ik een heleboel van jullie langs mijn balie komen, super leuk
Volgend jaar hoop ik zelf mee te kunnen rijden met een clubje.
Mooie combinaties zie ik voorbij komen.

Gaat die kip ook mee? :')
Kiekeboefje schreef:
Ik rijd ook met een aanspanning, mijn lieve shettie. We gaan alleen niet over de zandvlakte. Starten ook vrij laat wel, zondag tussen 11:30-11:55. Maakt ook niet uit, vinden het ook leuk om de paarden te zien rennen en toe te kijken :D deelname zelf is al leuk, rijden lekker een route en kijken of ik de puzzels kan doen :) [ [url=m/Clqoai.jpg]Afbeelding[/url] ] wij zijn wel herkenbaar, setjes of kleurtjes of niet :P

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 18:13

Olympia96 schreef:
Ladies!

Wie van jullie start zaterdag in 1 van de eerste groepen? RTV Drenthe komt opnames maken (tussen 10 en 11 in de Kale Duinen aanwezig, met kleine slag om de arm). De vraag is of de journalist (paardenman) met een GoPro een keer over de vlakte mag op 1 van de paarden (beetje braaf graag).

Wil je dat? Of ken je iemand die dan start en die dat zou willen? Die mag dan contact opnemen met mij (Tanny) via het bij jullie bekende telefoonnummer. Of appen of mailen naar adt@hippischdrenthe.com mag ook.

Ik speur ondertussen door.

Ik start zaterdag tussen 10.30u en 11u. Is dat handig?
Ik wil mijn pony wel even afstaan maar ook wel een Go pro op.

xLeoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 18:15

Olympia96 schreef:
Ladies!

Wie van jullie start zaterdag in 1 van de eerste groepen? RTV Drenthe komt opnames maken (tussen 10 en 11 in de Kale Duinen aanwezig, met kleine slag om de arm). De vraag is of de journalist (paardenman) met een GoPro een keer over de vlakte mag op 1 van de paarden (beetje braaf graag).

Wil je dat? Of ken je iemand die dan start en die dat zou willen? Die mag dan contact opnemen met mij (Tanny) via het bij jullie bekende telefoonnummer. Of appen of mailen naar adt@hippischdrenthe.com mag ook.

Ik speur ondertussen door.

Wij zijn tussen 10 en 11 op de vlakte! Mijn paard is wel braaf maar wil zelf evt ook wel een rondje gopro doen!

Olympia96

Re: Autumn Desert Trail 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 18:35

De journalist vroeg echt of hij een rondje mocht doen. Geen idee wat we ervan moeten verwachten eigenlijk haha. Ik stel voor dat jullie ons opzoeken op de Kale Duinen. Dan kan hij kiezen en jullie zelf beslissen of je het aandurft ;-)

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 19:49

justkid schreef:

:+ Inderdaad, vind dat die kip wel mee moet eigenlijk! Hahaha!

En dames; mocht het niet storten van de regen, ben ik er ook de hele dag, althans, zolang mn batterijen het doen..
Dit jaar voor de zevende keer! *\o/* (we hebben er zelfs ooit eentje in de sneeuw gedaan, dus een paar druppels schrikken me niet af hoor.. :P )

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 20:12

Ik heb er heel veel zin in.
De weersvoorspelling zoals die nu is lijkt voor zaterdagmorgen ook niet verkeerd!

Duimen dat dat zo blijft.

Wij komen morgen al die kant op, een dikke 2 uur op de trailer en lekker rond tuffen en nog weer een dikke 2 uur terug vond ik wat teveel van het goede voor paardlief, dus we doen een overnachting. Pony in Appelscha, ik in Ravenswoud bij mijn ouders.

MarloesVtK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 20:23

Ils_K schreef:
rockytopper schreef:
Wat een onwijs gave combinaties zie ik hier voorbij komen! Ik ben er dit weekend ook bij als fotograaf. Als het goed (en buienrader dit keer niet liegt) hebben we zondag zelfs nog een beetje zon erbij dus dat moet goed komen!

Dat zag ik ook net :D. Wat een geluk dat ik zondag middag start.

Hoop ook echt op foto's, wil wel een mooie aan de muur :D

Echt wel mazzel! Dat moet wel lukken met al die fotograven haha

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 20:29

_l_amanda_l_ schreef:
justkid schreef:

En dames; mocht het niet storten van de regen, ben ik er ook de hele dag, althans, zolang mn batterijen het doen..
Dit jaar voor de zevende keer! *\o/* (we hebben er zelfs ooit eentje in de sneeuw gedaan, dus een paar druppels schrikken me niet af hoor.. :P )

7 >;) ik dacht 6 :o

Afbeelding
Sneeuw Jup..... Koud dat het was!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 21:05

_l_amanda_l_ schreef:
justkid schreef:

Diehards. :+:

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 21:31

saskiaojan schreef:

Ging even aan mezelf twijfelen, maar nope, 2013 hadden we een Winter èn een Autumn Trail, dus totaal zitten we nu op 7 :+
(de data: feb'12, feb'13 èn okt'13, okt'14/'15/'16 en nu '17 :D )

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 22:01

_l_amanda_l_ schreef:
justkid schreef:

Hihi kan wel, kip over de zandvlakte! Is een heel lief beestje. :)

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 22:08

_l_amanda_l_ schreef:
saskiaojan schreef:

Ging even aan mezelf twijfelen, maar nope, 2013 hadden we een Winter èn een Autumn Trail, dus totaal zitten we nu op 7 :+
(de data: feb'12, feb'13 èn okt'13, okt'14/'15/'16 en nu '17 :D )

Oh ja..... duhhh
En alle keren erbij geweest, goed van ons he!

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 22:26

Ik zou graag als fotograaf gaan , mocht er iemand langs Groningen stad rijden en weer terug waar ik mee kan rijden. Lees ik het graag. :o

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 15:02

Zijn er ook honden welkom? :) als je komt kijken mag de hond dan ook mee?

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 15:05

Als de hond de paarden met rust laat en deze aangelijnd blijft, wel. Ik heb de voorgaande edities toch af en toe wel honden gezien die de paarden wilden opjagen namelijk.

xhannaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 16:05

Ik hoop ook deze keer op de foto te komen!
Dit jaar met m'n andere paard en niet meer met stoute Whirley die mij er vorig jaar afgooide! :'(
Ik kom nu met m'n fries x kwpn, sws rood dekje voor de rest weet ik nog niet zo goed wat ik aan doe! Afbeelding

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 16:26

Wij doen ook mee, zaterdag om 12.30 starten, samen met een KWPN-er. Hopelijk blijft het weer een beetje goed! Het wordt voor ons de eerste keer, dus ik ben benieuwd wat pony ervan vindt *\o/*

Afbeelding

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 16:51

Ik heb mijn Oypo pagina al ingericht en kan zodoende morgen na het verwerken van de foto's alles rechtstreeks uploaden (gebeurt morgen- zondagavond, begin van aankomende week).
Sla http://makwafotos.nl/evenementen/nabestellen/ maar vast op bij de favorieten.

Ik zal morgen bepalen waar ik ongeveer ga staan.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 17:04

Stomme vraag, maar ik had me opgegeven om voor het eerst te komen fotograferen, lees her en der dat mensen mails hebben gehad met adresgegevens waar te verzamelen, maar ik heb niks...
Iemand het adres voor mij? :o :=

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 17:05

Ik verzamel ook niet ergens hoor, zet mijn auto op een parkeerplaats naast het gebied en loop zo het terrein op. Je zou zelf bij het bezoekerscentrum kunnen parkeren bijvoorbeeld. Weet je dat te vinden?

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 17:07

Euhm nee, ik ben daar nog nooit geweest in die omgeving :P Kom uit Almere.