Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.

En toen hebben we nog niet echt hard gereden ofzo, geloof zo'n 3 uur onderweg geweest, dus rond de 7 km/u gemiddeld. Tyrcanol schreef:Oh dus jij zit niet zo heel ver boven mij [naam]! Ik zit op 358. Loop achter op het schema van vorig jaar.

. Hoop dat dat deze winter wel anders wordt.

)
. Maar goed met met een klein mannetje van 8 maanden thuis ben ik blij met elke kilometer die ik in het zadel kan zitten
.
. Mijn totaal was toen 1315 km (hint: als je op de computer kijkt kan je dat terugvinden bij finished challenges als je dat leuk vindt). De twee keer daarna redelijk stabiel met 946 km en 972 km.
, ik heb nu ook een pensioenado en merrie met veulen aan de voet. Dus ik heb gewoon even een pauze met buitenactiviteiten, die ook niet stopt voor het eind van deze challenge. Dus dit wordt mijn eindstand dit jaar
. Als Vu (veulentje) wat ouder is ga ik mijn merrie weer oppakken en af en toe aan de wandel met de kleine is ook wel goed voor wennen aan verkeer. Dus de volgende challenge hoop ik weer wat actiever mee te doen!
!
Bliksem schreef:Wij zitten ook nog niet aan de 1000 in één jaar. Ik heb in de winter echt een dipje altijd, in die maanden max 30 km gereden per maand. Hoop dat dat deze winter wel anders wordt.
Leuk he rijden met hartslagmeter Alex, ik vind het heel leerzaam in ieder geval.

Ach, geen idee, maar de 500 km zou wel moeten lukken 
Was best vervelend rijden, en het gaat er niet op beteren natuurlijk...