Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wendy_Komen schreef:Nou.... Ik leg mijn luchtbedje wel mooi in huisScheelt me 1 x tent opzetten en afbreken
![]()
Deze trektocht kan ik trouwens voldoende streamen! Heb zelfs heel veel data, dus dat wordt geen probleem! (Probeerd te bedenken of ze haar I phone op haar cap kan bevestigen....)
Josien_ schreef:Wendy_Komen schreef:Nou.... Ik leg mijn luchtbedje wel mooi in huisScheelt me 1 x tent opzetten en afbreken
![]()
Deze trektocht kan ik trouwens voldoende streamen! Heb zelfs heel veel data, dus dat wordt geen probleem! (Probeerd te bedenken of ze haar I phone op haar cap kan bevestigen....)
TADA![]()
https://dabo-design.nl/wordpress/paarden/bellycam/
Oke, het is niet op je cap maar toch.
[***] schreef:Heb je voorbeeldjes? Heb even zitten rondneuzen maar ik vind maar 1 ander filmpje (het vervolg op het eerste (promo)filmpje zeg maar). Snap wel wat je bedoelt, maar denk dat het met een paard wat het hoofd wat lager houdt best wel meevalt ... Ik zal het hopelijk volgende week weten te zeggenEn anders is het een leuk heuptasje, is ook altijd handig
Wendy_Komen schreef:Nieuwe tent is besteld, dus moet dit jaar goed gaan komen! Nu nog maar hopen dat ik hem in elkaar krijg![]()
![]()
Ik ben ook druk bezig om te kijken hoe ik het beste voor jullie kan live streamen!
Edit : denk toch dat het openbaar via Facebook wordt. Of zijn er hier veel mensen die willen meekijken en geen fb hebben? Hij komt dan in ieder geval openbaar, zodat je mij niet hoeft te "bevrienden" voordat je de video kan zien.
Nog maar 5 nachtjes slapen![]()
![]()