Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

boyca

Re: Voorpret is halve pret... 2 huifkarvakanties dit jaar!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 08:28

Heb je geen stal =toilet

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 09:15

Wendy_Komen schreef:
Nou.... Ik leg mijn luchtbedje wel mooi in huis O:) Scheelt me 1 x tent opzetten en afbreken :o
Deze trektocht kan ik trouwens voldoende streamen! Heb zelfs heel veel data, dus dat wordt geen probleem! (Probeerd te bedenken of ze haar I phone op haar cap kan bevestigen....)

TADA :D
https://dabo-design.nl/wordpress/paarden/bellycam/
Oke, het is niet op je cap maar toch.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 10:10

boyca schreef:
Heb je geen stal =toilet

Mesthoop

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 10:36

Altijd leuk toch, kamperen in eigen tuin. Als het erg warm is gaat hier ook de tent op in de tuin en slaap ik daar s nachts in, lekker koel.

En ik ga op afstand van jullie genieten. En duimen dat Katinka gewoon soepel meekan.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 13:52

Kamperen in de woonkamer dan maar :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 17:18

Josien_ schreef:
Wendy_Komen schreef:
Nou.... Ik leg mijn luchtbedje wel mooi in huis O:) Scheelt me 1 x tent opzetten en afbreken :o
Deze trektocht kan ik trouwens voldoende streamen! Heb zelfs heel veel data, dus dat wordt geen probleem! (Probeerd te bedenken of ze haar I phone op haar cap kan bevestigen....)

TADA :D
https://dabo-design.nl/wordpress/paarden/bellycam/
Oke, het is niet op je cap maar toch.

Ey, dat is nog best wel cool :D Zijn er hier mensen die deze toevallig hebben?

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 22:10

Nee maar gaat dit om die buikhoes voor de telefoon? Ik vind de filmpjes storend om naar te kijken... Veel teveel beweging

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 22:35

Ik vind er maar 1 filmpje van? Het galopstukje vond ik ook wat minder maar stappen viel op klein beeld nog mee, op groot beeld toch ook wel wat minder precies.. denk vooral een probleem als je paard constant met zijn/haar hoofd hoog loopt. Maar heb toch besteld, voor dat geld wil ik wel eens proberen wat het doet, nu hou ik mijn mobiel gewoon vast maar dat is ook niet alles... ;)

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 09:28

Ik heb haarzelf op facebook en daar zijn meerdere filmpjes te vinden van dit ding in gebruik.. Hij is handig, maar ik wordt wel 'geklotst' als ik er naar kijk. Dus ik scroll ze vaak door.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 11:34

Heb je voorbeeldjes? Heb even zitten rondneuzen maar ik vind maar 1 ander filmpje (het vervolg op het eerste (promo)filmpje zeg maar). Snap wel wat je bedoelt, maar denk dat het met een paard wat het hoofd wat lager houdt best wel meevalt ... Ik zal het hopelijk volgende week weten te zeggen ;) En anders is het een leuk heuptasje, is ook altijd handig :Y)

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 12:04

[***] schreef:
Heb je voorbeeldjes? Heb even zitten rondneuzen maar ik vind maar 1 ander filmpje (het vervolg op het eerste (promo)filmpje zeg maar). Snap wel wat je bedoelt, maar denk dat het met een paard wat het hoofd wat lager houdt best wel meevalt ... Ik zal het hopelijk volgende week weten te zeggen ;) En anders is het een leuk heuptasje, is ook altijd handig :Y)

Misschien is hij ook wel om een cap te fixen. Onbewust hou je je hoofd toch wat stiller tov je omgeving als dat je lijf dat doet en je kijkt dan ook wat meer over het paard heen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 12:16

Gelukkig dat ik dan een zwarte genomen heb en geen gele ofzo :P Maar misschien werkt dat inderdaad ook wel, we zullen zien ;) Al vraag ik mij wel af of er dan nog pony te zien is .. hij heeft maar een kort nekje :+

(sorry trouwens als we het topic vervuilen :o Maar het is toch ook een handige tip misschien voor jullie, kunnen we lekker mee volgen zonder dat jullie moeite moeten doen *\o/* )

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 19:35

Jaaj we gaan ook dit jaar weer alles live volgen.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 22:44

Gaaf dat jullie dit weer gaan doen! Ben jullie al eens tegengekomen in Wittelte, vlakbij mijn manege.

Op www kwam ik trouwens een vraag tegen van mensen die hetzelfde willen doen als jullie: rond trekken met een pipowagen met 2 tinkers. [WWW] Pipowagen. Zij vragen om tips en ik dacht gelijk aan jullie. Heb in dat topic een link naar deze gezet, wellicht kunnen zij wat van jullie leren. Jullie zijn er tenslotte experts in.

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-17 23:27

Haha Dank je wel voor het compliment :D.

Heb je ons ook aangesproken toen? Dit jaar komen we niet in die hoek, we gaan naar het noorden :D

Nog 1,5 week, en dan beginnen we met de kleine huifkarvakantie. Volgende week komen ze in ons huis de pvc vloer leggen, dus kunnen we niet klussen en kunnen we mooi nog een paar keer gaan rijden. Hopelijk loopt Katinka dan beter dan de laatste keer, had toch wat last van haar achter knie nadat ze bekapt was twee weken geleden..

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 23:28

Oh hoop dan echt dat ze dit trekt..
Ze wordt dus duideljik dagje ouder?

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-17 07:54

Nee, ze heeft al heel lang dat haar knie links achter wat zwakker is. Daarom moet de Hoefsmid deze ook iets naar binnen zetten met bekappen, en dan is er niets aan de hand. Hij is dus nog terug geweest toen ik doorhad dat ze last had, en nu lijkt het weer goed.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 19:17

duimen maar!!

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 21:46

Nee, helaas... Was geloof ik 2 jaar of langer geleden. Passeerde jullie wagen met de bromfiets op weg van de manege naar huis en pas later zag ik op Bokt dat jullie dat waren. Wagen in combinatie met de hondjes was zo herkenbaar! Volgende keer dat ik jullie ergens zie (Zal nu vanuit een rode Fiat 500 zijn), zal ik groeten, okay?

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 15:44

Nieuwe tent is besteld, dus moet dit jaar goed gaan komen! Nu nog maar hopen dat ik hem in elkaar krijg :o :D

Ik ben ook druk bezig om te kijken hoe ik het beste voor jullie kan live streamen!

Edit : denk toch dat het openbaar via Facebook wordt. Of zijn er hier veel mensen die willen meekijken en geen fb hebben? Hij komt dan in ieder geval openbaar, zodat je mij niet hoeft te "bevrienden" voordat je de video kan zien.

Nog maar 5 nachtjes slapen *\o/* *\o/* *\%/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 15:58

Nog 5 *\o/* , het is bijna zover

missfalki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 16:31

Wendy_Komen schreef:
Nieuwe tent is besteld, dus moet dit jaar goed gaan komen! Nu nog maar hopen dat ik hem in elkaar krijg :o :D

Ik ben ook druk bezig om te kijken hoe ik het beste voor jullie kan live streamen!

Edit : denk toch dat het openbaar via Facebook wordt. Of zijn er hier veel mensen die willen meekijken en geen fb hebben? Hij komt dan in ieder geval openbaar, zodat je mij niet hoeft te "bevrienden" voordat je de video kan zien.

Nog maar 5 nachtjes slapen *\o/* *\o/* *\%/*

Nee heb geen face book maar een samenvatting met mooie beelden van de prachtige omgeving in het topic is ook erg leuk om van mee te mogen genieten .... :j

Groet Karin.

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-17 17:04

Het kan ook met de streamingsdienst die we vorig jaar gebruikt hebben toch?

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 17:19

Weer live lijkt me erg leuk :j

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 20:06

Mariska_28 schreef:
Het kan ook met de streamingsdienst die we vorig jaar gebruikt hebben toch?

Zou ook kunnen. Weet niet meer uit mijn hoofd of mensen zich daarvoor moesten inschrijven. Anders bekijken we dat zaterdag!