Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Santos_05 schreef:martijn1998 schreef:ik ga zaterdag tussen 11 en 12 en ik rij met de trekpaarden groep mee, nog meer mensen hier die met deze groep rijden?
ja met trekpaard!
zou leuk zijn als je je trekpaard voorstelt bij het [foto] trekpaardentopic
Els1984 schreef:Vraag over het buffet: Vanaf wanneer is dat open? Wij beginnen zondag tussen 9 en 10 en dan wil ik er graag van te voren langs, zodat ik het mee kan nemen. Ik heb geen zin om als ik halverwege trek krijg, helemaal terug te moeten.
Amalarab schreef:Els1984 schreef:Vraag over het buffet: Vanaf wanneer is dat open? Wij beginnen zondag tussen 9 en 10 en dan wil ik er graag van te voren langs, zodat ik het mee kan nemen. Ik heb geen zin om als ik halverwege trek krijg, helemaal terug te moeten.
vanaf 11.00, daar melden dat je vegetarier bent en je kan 't gewoon meenemen
Els1984 schreef:Amalarab schreef:
vanaf 11.00, daar melden dat je vegetarier bent en je kan 't gewoon meenemen
Dat schiet voor ons dus niet op. Want dan zitten wij al op het Aekingerzand. Moet ik dus alsnog m'n eigen brood smeren.
Jeffcha schreef:Hey! Ik heb niet het hele toppic doorgelezen, maar ik wilde vragen of het de hele tocht zegmaar door mul zand is? Misschien weet iemand dat die al eens heeft meegedaan?
Mijn ijslander heeft een aantal jaar terug een keer een peesblesure gehad en ik vind een hele tocht in mul zand dan wel heftig.
Olympia96 schreef:Els1984 schreef:
Dat schiet voor ons dus niet op. Want dan zitten wij al op het Aekingerzand. Moet ik dus alsnog m'n eigen brood smeren.
Nou ehm doe eens even normaal zeg.... Je gedraagt je als een verwend kind. Als jij tussen je ontbijt en lunch wilt eten, dan lijkt het me niet meer dan logisch dat je daar zelf voor zorgt!
Dat buffet hoeft voor mij volgende keer ook niet, maar voor nu is het zoals het is. Super dat er rekening gehouden wordt met vega!