Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hartje_tibo schreef:dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat ik het goed vind dat ze je wilt helpen/advies geeft.
prugelpiet schreef:Ben ik de enige die het ronduit belachelijk vind achter andere weggebruikers aan te galloperen als ze iets doen wat niet altijd netjes is of je even niet aanstaat?
prugelpiet schreef:Ben ik de enige die het ronduit belachelijk vind achter andere weggebruikers aan te galloperen als ze iets doen wat niet altijd netjes is of je even niet aanstaat?
vuurneon schreef:Wippende mensen, die zo schrokken dat ze vast niet weer de bosjes in duiken![]()
De zin was accuut weg hahaha
BlondCowgirl schreef:Aangezien ik hier vooral negatieve verhalen over medeweggebruikers lees, zal ik mijn positieve verhaal hier even neer zetten. Omdat mijn paard nog jong en groen is maak ik nog geen buitenritten, maar wandel ik wel regelmatig met haar langs de weg. Een tijdje terug kwam ik 2 jonge jongens op crossmotoren tegen. Die dingen maken vaak een hels kabaal en de bestuurders houden vaak geen rekening met de eventuele vluchtreactie van een paard. Ik was me dus al aan het voorbereiden op de schrikreactie van mijn paard toen ik zag dat de jongens met de motoren een eindje verderop bleven wachten. Ik dacht eerst dat ze aan het praten waren dus ik maakte van de gelegenheid gebruik om in een inham van een weiland te gaan staan. Toen ik daar stond reden de jongens rustig langs mij, bleek dus dat ze aan het wachten waren tot ik voorbij was! Toppie van die jongens, daar kunnen veel weggebruikers een voorbeeld aan nemen!
ArgonHaf schreef:Geweldig al die verhalen in dit topic![]()
Al een hele tijd geleden samen met mijn vader koetsritje gemaakt met mijn haflinger. We kwamen bij een smal bospaadje, zijn daar 2 mensen met een poedeltje, een wat ouder stel. Wij komen dus vlakbij die mensen, en de man gaat netjes aan de kant, de vrouw niet, die staat gebukt iets te doen. Mijn vader roept zo: ''Mevrouw, wilt u even aan de kant gaan?'' Geen reactie. Roept hij nog een keer. Nog steeds geen reactie. De vrouw ging wel wat aan de kant, dus mijn vader dacht we kunnen er wel langs. Rijden we langs die vrouw, begint ze opeens te roepen, ''Doe eens niet zo asociaal! U kunt toch ook best wel even wachten?!'' Wij helemaal verbaasd. Ze wou ons zelfs aangeven bij de politie..![]()
Wat bleek nou, was dat ze bezig was met haar hondje, die had net gepoept dus moest ze het kontje afvegen