Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 10:22

Ik heb mij ook aangemeld!
Alleen ik begrijp niet helemaal hoe ik mijn routes erbij kan zetten?

Wel jammer, ik gebruikte altijd runkeeper. Maar ben sinds een paar weken pas Endomondo gaan gebruiken. Dus de ritten die ik in september gemaakt heb kan ik er niet bij zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 10:23

Rianneuhh schreef:
Ik weet het al mensen :') ik was uitgelogd :+

Hahahahaha :+

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 10:27

*kruipt beschaamd weg in een hoekje }:0 *

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 10:39

Rianneuhh schreef:
*kruipt beschaamd weg in een hoekje }:0 *

Haha :')

Jenkins

Re: Endomondo challenge: Bokt Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 10:55

Ik heb mij ook aangemeld :D
Rij alleen niet ohz, maar met de wagen, is dt ook goed?
Helaas vanwege werk en de winter nu alleen in het weekend de mogelijkheid om buiten te rijden. maar in de zomer ook vaak s avonds. Laatste tijd endomondo niet veel gebruikt ivm verhuizen van stal.

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-13 11:25

Jenkins schreef:
Ik heb mij ook aangemeld :D
Rij alleen niet ohz, maar met de wagen, is dt ook goed?
Helaas vanwege werk en de winter nu alleen in het weekend de mogelijkheid om buiten te rijden. maar in de zomer ook vaak s avonds. Laatste tijd endomondo niet veel gebruikt ivm verhuizen van stal.

Menners zijn uiteraard ook welkom, er doen er al meer mee.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd ;)

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 11:26

Hoe kan je je al gemaakte ritten uploaden?:)

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 11:26

Ah ik zit er nu ook bij volgensmij :D

Helemaal onderaan want heb nog niks gereden met Endomondo, maar vanmiddag gaan we beginnen :D

Ik rij met mijn 5-jarige Haflinger en grotendeels van de tijd rijd mijn zusje mee op onze 15-jarige Haflinger. We zijn deze winter van plan veel te gaan buitenrijden ipv trainen dus leuk om dat zo bij te houden!

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 11:35

Hallo iedereen :wave:

Ik kreeg een pb van Maya met de endomondo bokt challenge. Wat een superleuk idee!
Als het goed is heb ik me ingeschreven :)

Ik zal me even voorstellen :D

Mijn naam is Daisy, 25 jaar oud en woonachtig in Zeeuws-Vlaanderen (onderste eiland van Zeeland, dicht aan de grens van België).

Ik ben in het bezit van 1 paard genaamd Andros. Het is een 13 jarige bwp ruin en ik rijd hem enkel recreatief in verband met artrose en (soort van) copd.

Mijn km's van augustus t/m nu zijn niet echt veel, mijn paard heeft tussendoor in de kliniek gestaan, is ruim een maand herstellende geweest en door allerlei andere stomme kleine dingetjes heb ik minder kunnen rijden.

Op dit moment is hij nog aan het herstellen van een val op zijn knieën en stappen we alleen, dus de km's gaan nog niet echt hard nu ;)

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-13 11:35

xNicolx schreef:
Hoe kan je je al gemaakte ritten uploaden?:)

De ritten die je met endomondo maakt worden automatisch toegevoegd aan de challenge (alleen wat je aan paardrijden doet, dus andere sporten kan je ook gewoon tracken, maar dat wordt dan natuurlijk niet erbij gerekend)
Maar ik denk dat jij via runkeeper bedoeld of niet?
Er is een optie om handmatig km's toegevoegd, maar runkeeper en endomondo komen op verschillende afstanden uit als je ze gebruikt (is uitgeprobeerd). En dan geeft runkeeper meer km's dan endomondo.

@Daisy: Welkom, en ik hoop dat je paardje snel hersteld :) Maar ook stapritjes dragen bij, alle beetjes helpen toch? ;)

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 11:37

Vet, mijn gegevens zijn verwerkt en ik sta nu op de 6e plaats!

Zal me hier nog even voorstellen voor de vorm:

Ik ben Sandra, 27 jaar oud en ik woon in Tilburg. Ik rij met Alanda, KWPN merrie, 1.72 m en op dit moment 8 jaar oud. We zijn aan het trainen voor endurance en ik ben van plan volgend seizoen te gaan starten met haar. We rijden op dit moment vooral interval-trainingen (als de omstandigheden het toelaten) en dit doen we in het gebied van Gorp & Roovert en De Utrecht.

Afbeelding

Trainingen en ritten neem ik vaak ook op met mijn capcam, altijd leuk om later nog eens terug te zien :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 11:38

Straks een rit, kijken of ik hoger op de lijst kom :D

marshmellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 11:43

Ik heb me aangemeld :)

MarliesR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 11:50

Ik begon zowaar op de 5e plaats :') Al zie ik dat ik inmiddels al gezakt ben naar de 6e plaats haha!

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 11:53

MarliesR schreef:
Ik begon zowaar op de 5e plaats :') Al zie ik dat ik inmiddels al gezakt ben naar de 6e plaats haha!

Ah, dan sta ik dus alweer op 7 :')

MarliesR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 11:54

Snadrem schreef:
MarliesR schreef:

Ah, dan sta ik dus alweer op 7 :')

Haha ja, maar je zit vlak achter mij en ik kan nu niet rijden met brp dus je hebt me zo ingehaald als je even een buitenritje doet :D

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-13 12:05

Even een 'dienstmededeling' :+
Rianneuhh heeft via pb het idee in de groep gegooid of we ook nog wat willen doen voor het goede doel.
Nu is mijn grootste doel van de challenge om iedereen te motiveren lekker te gaan rijden en om gewoon een gezellige competitie te hebben :D . Ik wil dus niet dat iemand zich verplicht voelt om hiervoor geld te betalen.

Maar ik vind het wel een idee om te overwegen. Daarom toch even inventariseren. In mijn hoofd zijn er 3 opties om iets bij te dragen aan het goede doel, maar niemand te verplichten dit te doen.
1) We gaan op zoek naar een organisatie/bedrijf dat ons wil sponsoren als we een x aantal km hebben gehaald. In de OP stond 1 miljoen, maar na wat rekenen is dat wel heel enthousiast. Dus dan moeten we ook even kijken hoeveel km's haalbaar, maar wel uitdagend zijn.
2) We gaan een shirt/trui/ander kledingstuk laten maken waardoor we herkenbaar zijn. Hierop komt dat een bepaald percentage waar we winst op maken en dit bedrag gaat naar het goede doel.
3) Als het weer goed weer is (lente of zomer :P ) organiseren we een buitenrit-meeting voor het goede doel.

Graag hoor ik meningen en andere ideeën, als je niet mee wil/kan bijdragen mag je natuurlijk ook je mening laten weten, maar geef het wel even aan (voordat er massaal voor kleding wordt gestemd en er uiteindelijk niemand mee loopt :P . En een idee voor de organisatie die we gaan steunen is ook altijd leuk, het is natuurlijk het leukst als deze organisatie iets doet met paarden en evt. met buitenrijden/kms maken

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:06

*\o/* *\o/* *\o/*

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:07

Idee 1 vind ik sowieso super :D
Idee 2 ben ik ook wel voor in!

Idee 3 lijkt me erg leuk maar vanwege vervoersproblemen zit dat er voor ons niet in..

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:08

Ik vind het ook wel een goed idee, alleen van het kleding-idee weet ik niet helemaal hoe ik dat voor me moet zien? Eerste idee vind ik goed (en het tweede waarschijnlijk ook als ik het snap haha), en het derde, waar komt het geld dan vandaan? Een soort sponsorloop in de vorm van een bosrit of begrijp ik het verkeerd? :) En ook bij mij zal dat moeilijk worden met vervoer ben ik bang

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:08

Wat een super leuk idee.... I'm in!!! *\o/*

Maar wil je dan met de gezamelijke rit met tshirts gaan rijden? Als ik alleen rond rijd zoals normaal, lijkt me dat niet handig ;)
Laatst bijgewerkt door djuulsie op 21-10-13 12:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:10

Ik ben voor alledrie de ideeën en hoor graag hoe of wat :)

SheeNegro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:11

Ik heb me aangemeld *\o/*
Heb endomondo nog maar net op mijn gsm en dus nog geen geregistreerde km's -O-
Maar daar komt deze week verandering in! Jammer dat ik dit topic vandaag pas vind, gisteren nog gaan wandelen in het bos en een mooie route gedaan.

Het zijn trouwens leuke ideeën, misschien het idee om een radiostation aan te spreken? Bv in België heeft Q-music vorig jaar met meneer konijn ook km's afgelegd voor het goede doel.

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:13

vind leuk idee!! zijn al best veel mensen die zich hebben aangemeld zeg!

waar vinden jullie die topsnelheid?

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:14

Ik had me al eerder aangemeld bij de challenge maar er was toen niet zoveel activiteit met maar 4 anderen, dus had me weer afgemeld. Leuk dat er nu ook zoveel anderen meedoen, ik meld me weer aan!