Ik was zondag nog geweest met een vriendin, heb gelijk mogen zand happen. Lag op de zandvlakte opeens een sjaal in volle galop 180 ,graden omspringen was op mijn grotr shet niet uit te zitten haha.
Aangezien jullie allemaal bekend zijn in omgeving Loonse en Drunense duinen, hoop ik dat hier mensen zijn die mij kunnen helpen .
Samen met twee vriendinnen willen we heel graag een keer rijden in de duinen. Na wat research kwamen we uit op stal Adventure. Zijn er hier mensen met ervaringen van deze stal?
@melisjee ik woon in loon op zand dus ben wel bekend met de duinen maar die stal ken ik niet wel een andere stal is de duikse hoef bij kaatsheuvel maar weet niet of die echt de duinen in gaan... helaas staat mijn paard bij de bijgaart en dat is geen manege anders had ik je die wel aan kunnen raden
Ik volg dit graag mee. Mijn stalgenootje haar paard is al een tijdje kreupel, waardoor ik eigenlijk iemand zoek om samen mee te rijden. Ik heb eigen vervoer voor mij en mijn paard. Is er ook iemand die hetzelfde zoekt als ik? Gewoon iemand om een relax ritje mee te maken?
Ik wil vrijdagmiddag naar de Drunense duinen. Weet iemand of er al veel beestjes zitten? En kan ik dan beter vliegenspray op het paard doen of is een vliegendeken voldoende?
Bedankt voor jullie hulp. Heb alleen spray op gedaan. Op 1 plek zaten veel dazen, voor de rest geen last van gehad. Het was rustig in de Duinen! Ben alleen bij het begin, bij de Drie Linden een paar mensen tegengekomen.
is echt heerlijk in de duinen ja, gaat mij deze week nog niet lukken er te rijden, wel druk met trainen maar geen tijd om trailer te pakken en te gaan.28 juni starten we voor het eerst mendurance in etten leur. Nu ben ik op korte termijn hiervoor nog opzoek naar een hoefsmid die hem kan beslaan (hij loopt echt te gevoelig) wie hebben jullie?