Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Fronika schreef:Elan_GV schreef:Mag ik me ook melden.. als gruninger.. met een fries hart!
Gaat iemand ook met enjoy the ride mee op 12 augustus, Drentsch Friese Wold. Ik wil eigenlijk wel mee, maar ga niet graag alleen.
volgens mij is enjoy the ride 25 aug.

Faline schreef:Ik heb hier > http://www.hetruiterhuys.nl eens even een aanvraag gedaan naar beschikbare data. Dit 'paardenhotel', waar je overigens zelf ook kan overnachten, ligt op 1500 meter van het strand en de duinen bij Castricum.
Ik train hier sporadisch wel eens met een enduranceruiter die daar vlakbij woont, maar ik wilde er weer eens wat vaker naartoe. Het is daar echt fantastisch trainen als endurance-fanatiekeling, maar ook echt genieten voor de recreatieve ruiters onder ons.
Ik vroeg me af of er vanuit dit topic misschien ook mensen zijn die eens zin hebben om die kant op te gaan? Overnachten hoeft natuurlijk niet perse, het is best in een dagje te doen en vanuit frl kunnen we het ook nog iets noordelijker (dus dichter bij) proberen te zoeken.
Joltsje schreef:iemand enig idee of je ook ergens het water in kan bij het drents friese wold?