Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik zou zowieso niet alleen durven gaan, er moet zeker iemand mee waarmee ik goed overeenkom want 3 maand lang niet eens deftig nederlands kunnen praten kan ik niet aan.
Ik heb ook wat schrik dat ik alles hier ga missen en dan zeker mijn paardjes.
lifaya schreef:ik heb nergens ook maar parttime of fulltime hoeven aan te geven, maar ik wil 4 dagen werken. dacht er idd over om 2 baantjes te nemen maar ik vind er helemaal geen

Marloessjee schreef:lifaya schreef:ik heb nergens ook maar parttime of fulltime hoeven aan te geven, maar ik wil 4 dagen werken. dacht er idd over om 2 baantjes te nemen maar ik vind er helemaal geen
Misschien kan je solliciteren bij een Tankstation? En ik zou sws twee baantjes nemen, is niet alleen leuker (meer afwisseling) maar je hebt kans dat je dan ook af en toe eens 6 dagen kan werken. Ik heb ook twee baantjes en het bevalt me super!
Gezien ze wel eens overvallen worden.... 6 dagen gaat sowieso niet, niet als het volle dagen zijn, gezien ik nog 3 paarden te doen heb
waarvan 2 op zondag en 1 op maandag. en daarbij wil ik de zaterdag altijd vrij houden voor fotografie, anders kan ik helemaal geen shoots meer aanbieden
vandaar dus 4 dagen in de week dat ik kan werken
kan ik ook niet zeggen of ik mee wil of niet

maar Nicole wil ook graag dus als ze 3 mensen kunnen gebruiken?
daarom vroeg ik ook welke, want we willen niet naar een dressuur stal