Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, 45 min. lekker dressuurmatig gereden en de rest met lange teugel ontspannen terug gestapt
.
!
!
. En Gui was zo sociaal, die ging in galop met die snelle schijnbewegingen meedoen en ja, ik zat relaxed en BOEM, daar lag ik
!!!!!!!!!!!!!!!!!
.Ik had al gezien dat in de eerstkomende wei 2 mannen liepen dus ik begon meteen zijn naam te roepen waardoor zij opkeken en hem opvingen!
!!
maar ik ben er super vanaf gekomen
. !
Hele groep was al in rengalop weg, maar mijn knolliebollie was zo erg met die 'enge' zee bezig dat 'ie nieteens doorhad dat de rest van de groep allaaang weg was. Toen hij het eindelijk doorkreeg raakte hij in paniek, ging bokken en stijgeren tot ik eraf lag, en ging vervolgens alsnog richting groep. Die hadden de schrik goed erin toen ze paard zonder ruiter aan zagen komen rennen. Uiteindelijk heeft een voorbijganger hem gevangen, en moest ik het hele eind lopen naar de groep
Werd wel even raar aangekeken door voorbijgangers, echt zo van: 'mis jij niet iets?'
Paard was overigens nog een beetje een groentje wat het strand betrof, en überhaupt nog niet heel lang ohz, niet zo heel vreemd dus
jezelf maakt natuurlijk niet uit, maar oh oh het paard haha!
Evelienepien schreef:Yep, i've done that![]()
Een leuk lief klein konijntje verhaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
We (pown + ik) waren lekker al 1,5 uur op weg. De begin-blije-bokken serenade allang achter de rug, 45 min. lekker dressuurmatig gereden en de rest met lange teugel ontspannen terug gestapt
.
Het was heerlijk!
Laatste pad naar stal toe dacht ik ; even lekker lange teugel draven en Gui dacht: is goedmaar dan doen we galopje. Nou ben ik niet een vd kwaadste dus, ok
!
Niets aan het handje, steekt er 50 meter verderop een klein konijntje over tussen het lage mais. Ik zie dat, nog niets aan de hand. Denkt konijntje ineens: oe, ik hoor iets, ik ga terug! Dus wil met van die snelle schijnbewegingen weer terug, net toen wij daar galoppeerden. En Gui was zo sociaal, die ging in galop met die snelle schijnbewegingen meedoen en ja, ik zat relaxed en BOEM, daar lag ik
!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gui ging gewoon door met de rustige galop, het pad af ; die had volgens mij niet eens door dat er in de samenstelling iets veranderd was.Ik had al gezien dat in de eerstkomende wei 2 mannen liepen dus ik begon meteen zijn naam te roepen waardoor zij opkeken en hem opvingen!
Dus ik ben er na toe gelopen, heb hem beloond, weer opgstapt en met lang teugeltje verder gereden!!!En ik moest zo lachen!!
Wel een dikke week last van hoofdpijn, rugpijn en 2 blauwe ijzers op m'n benen staanmaar ik ben er super vanaf gekomen
. !
dus ik kon niet meer vasthouden.. Smurf galoppeert weg dus ik erachteraan rennen, maar ze ging veel te snel, uiteindelijk zag ik haar weer staan ik blij, en toen kwam ze al naar me toe gelopen ze had niks en ik een kleine bult op me been terwijl ik op me rug viel? maar gelukkig niks ernstigs en smurf liep niks kreupel of zo kim345 schreef:ze schrok draait om galoppeert weg, ik hing aan de zijkant maar toen ze weggalopeerde bleef ik niet meer zitten, had wel de teugel vast maar nouja ik lag al op de grond en ze rende wegdus ik kon niet meer vasthouden.. Smurf galoppeert weg dus ik erachteraan rennen, maar ze ging veel te snel, uiteindelijk zag ik haar weer staan ik blij, en toen kwam ze al naar me toe gelopen ze had niks en ik een kleine bult op me been terwijl ik op me rug viel? maar gelukkig niks ernstigs en smurf liep niks kreupel of zo
kim345 schreef:Haha ja klopt dat was heel gezellig! haha was niet echt smurf der schuld, ik had gewoon beter moeten opletten, ze was de hele tijd al een beetje steeds om willen draaien en zo, en toen zat ik er dus op met los teugeltje even niet zo goed op aant letten.. ;p Nouja leer ik weer van !
)