Lotte, ik denk dat de insrtuctie *wat een stom woord* je wel kan
helpen als we eenmaal op kamp zijn, er wordt nl. een paard gezocht dat echt
bij je pas!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

duhh
dus weetniet of je dat vind, en lovebellye gaat er alvoor de 3de keer heen nou als het zo beroerd is dan zou ze dat echt niet doen , je leert heel veel , ik ken namelijk bestwel mensen die daaar al heen zijn geweest allemaal positief, XxJustinexX schreef:Je slaapt in grote tenten , die zijn gewoon waterdicht, alleen voor snachts moet echt iets warms meenemen want dat kan koud zijn.
Buiten het rijden om heb je wat tijd voor jezelf , je doet actieviteiten en je heb dan tijd om te leren.
want je krijgt een klein theori examen over de cross, de bedoeling daarvan is dus dat je heel veel leert !
Edit : iets verandert
XxJustinexX schreef:Die activiteiten dat kan verschillen, dat verschilt echt ieder jaar , daar is niks over te zeggen wacht ik zal zo wel even kijken anders
Nee week 4 zit nog niet vol volgens mij nee, ja ik zat daar ook tussen te twijfelen maar ik ben toch voor deze gegaan !
XxJustinexX schreef:haha nee je betn niet lastig , ik had ook zoveel vragen
Als je je ingeschreven hebt , dan moet je het geld overmaken.
Dan krijg als het goed is bevesteging, en anders kan je bellen of mailen of ze het ontvangen hebben , je krijgt alleen bericht als je er niet meer bij kan