Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Noppert schreef:ikke schreef:Ben blij dat je er maar eentje hebt, hier liggen er vijf om uitgedeeld te worden.....(Dat heb je als een redactielid en een PR-lid onder één dak wonen)
Haha, ik heb er 4, maar die raak ik echt wel kwijt met de vakantie voor de deur en een huis vol vakantiegasten

ikke schreef:ikke schreef:Ben blij dat je er maar eentje hebt, hier liggen er vijf om uitgedeeld te worden.....(Dat heb je als een redactielid en een PR-lid onder één dak wonen)
Je wil niet weten wat er nog in voorraad is, wil je een voorraadje "oudere" nummers met folders erbij om uit te delen aan je gasten?
GuusHinnik schreef:Heb vandaag ook de vrijruiter ontvangen!
Even een waarschijnlijk domme vraag, maar waar kan ik mijn lidnummer vinden?
claud01 schreef:Ook ik heb de VrijRuiter ontvangen.
Dit weekend komt een vriendin die zelf ook een paard heeft en geen lid is, dus zij krijgt een exemplaar mee. Ook de redactie maar eens mailen voor nog een exemplaar voor een andere vriendin van me. Die is ook nog geen lid en heeft zelf paarden...
Sandrina schreef:Goed dat je me helpt herinneren: ik moet me nog officieel afmelden voor de vergadering van 19 april. De dag ervoor doe ik mee aan de Haflingerdag in Utrecht. Dat is zo leuk, maar ook reuze vermoeiend; de dag erna nog een vergadering trek ik niet.
En neem vooral ook iemand mee, zoals Juval ook al doet.